मरे का फाईनल में आज डू लगू मौलू से मुक़ाबला

ब्रिस्बेन , ०८ जनवरी (ए पी) टूर्नामैंट के सर-ए-फ़हरिस्त टेनिस स्टार एंडी मुर्रे(Andy Murray ) का एतवार को खेले जाने वाले ब्रिस्बेन इंटरनैशनल टूर्नामैंट के फाईनल में यूक्रेन के अलीगज़ अंडर डोलगो मौलू से मुक़ाबला होगा जैसा कि दोनों ही खिलाड़ियों ने अपने सेमीफाइनल मुक़ाबलों में रास्त सुट्टों की फ़ुतूहात हासिल की हैं।

मरे जिन्हों ने जद्द-ओ-जहद भरे हफ़्ता का आग़ाज़ किया था लेकिन आज खेले गए सेमीफाइनल में आस्ट्रेलिया के उभरते टेनिस स्टार बर्नार्ड टामक को रास्त सुट्टों में 6-3, 6-2 से शिकस्त दी। दूसरी जानिब अलीगज़ अंडर ने 2011ऑस्ट्रेलियन ओपन के क्वार्टर फाइनलिस्ट फ़्रांसीसी टेनिस स्टार जाअल सुमन के ख़िलाफ़ 6-3, 6-4 की कामयाबी हासिल की।

एंडी मुर्रे अपने नए कोच आयोन लनडल की आमद से क़बल ये पहला टूर मिनट खेल रहे हैं जिन्हों ने पहले सट की 8 वीं गेम में ब्रेक प्वाईंट महफ़ूज़ करते हुए तीन असीस के ज़रीया अपने मौक़िफ़ को मज़बूत किया।

रेसलिंग फ़ैडरेशन आफ़ इंडिया के साबिक़ सदर शान शर्मा को ओहदे से बरतरफ़ करने का दिल्ली हाईकोर्ट के फ़ैसले के बाद फ़ैडरेशन के अराकीन ने मुत्तफ़िक़ा तौर पर और बिलामुक़ाबला हमज़ा बिन उमर (ज़फ़र पहलवान) को कारगुज़ार सदर मुंतख़ब किया है और उन की निगरानी में फ़ैडरेशन के इंतिख़ाबात होंगी |