मरे का फाईनल में फेरर से मुक़ाबला

फ़्लोरीडा 31 मार्च : एंडी मरे फिर एक मर्तबा सोनी ओपन के फाईनल में पहूंच चुके हैं । जैसा कि उन्होंने सेमीफाइनल में आलमी दर्जा बंदी में आठवीं मुक़ाम पर फ़ाइज़ रिचर्ड गैसगे को पहले सीट में नाकामी के बावजूद 6-7(3) , 6-1,6-2 से शिकस्त दी है ।

मरे को पहली मर्तबा टूर्नामेंट में किसी सीट में नाकामी का सामना करना पड़ा है । जैसा कि गैसगे ने टाई ब्रेकर के दौरान शानदार मुज़ाहरा किया । लेकिन आइन्दा सीट के दौरान वो अपना सीधा पैर ज़ख्मी कर बैठे । जिसके लिए उन्हें मुक़ाबले के दौरान इबतिदाई तिब्बी इमदाद भी अपने ट्रेनर से हासिल करनी पड़ी ।

जिसके बाद वो मैच में बेहतर मुज़ाहरे नहीं कर पाए । इतवार को खेले जाने वाले ख़िताबी मुक़ाबले में मरे के हरीफ़ आलमी नंबर तीन डेविड फेरर होंगे जिन्होंने टूर्नामेंट में नताइज फ़राहम करने वाले सीनयर खिलाड़ी टॉमी हास को खराब‌ शुरूआत के बावजूद 4-6,6-2,6-3 से शिकस्त दी है ।

मरे ने यहां सोनी ओपन ख़िताब 2009 -ए-में हासिल किया था और गुजिश्ता साल‌ वो फाईनल में नाकाम हुए थे । फाईनल में अगर मरे कामयाब होते हैं तो फिर पीर को जारी की जाने वाली टेनिस की ताज़ा तरीन दर्जा बंदी में वो राजर फ़ेडरर से दूसरा मुक़ाम हासिल करलींगे ।

दूसरी जानिब फेरर सेमीफाइनल में मुतवातिर पाँच गेम्ज़ अपने नाम करते हुए कामयाबी हासिल की है जबकि रवां साल‌ उनकी फ़ुतूहात के आदाद-ओ-शुमार 25-4 हैं । नीज़ वो यहां टूर्नामेंट में कामयाबी हासिल करते हुए ख़िताब हासिल करने वाले पहले स्पीनी खिलाड़ी होने का एज़ाज़ हासिल कर सकते हैं ।

क्योंकि उनके हमवतन और साबिक़ आलमी नंबर एक खिलाड़ी राफ़ल नेडाल तीन मर्तबा यहां फाईनल में शिकस्त बर्दाश्त करचुके हैं । फेरर ने फाईनल के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि ये एक इंतिहाई मुश्किल मुक़ाबला होगा लेकिन वो बेहतरीन मुज़ाहरे के ज़रिया ख़िताब हासिल करने की कोशिश करेंगे ।

फेरर के लिए ख़िताब की राह आसान भी है चूँकि जोकोविच को पहले ही हास के मुक़ाबिल शिकस्त होचुकी है ।