मरे को शिकस्त, जोकोविच जद्द-ओ-जहद के बाद कामयाब

`लंदन 23 नवंबर (ए पी) आलमी नबबर एक सरबीयाई टेनिस स्टार नवाक़ जोकोविच ने तीसरे टेसट में मैच प्वाईंट की हाफ़ज़त करते हुए ना सिर्फ चैक जम्हूर याई हरीफ़ खिलाड़ी टॉमस बर्डिच के ख़िलाफ़ ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स के अपने इफ़्तिताही मुक़ाबले में 7-6(3), 6-3, 3-6 की कामयाबी हासिल की बल्कि उन के दूसरे बड़े अपसेट से ख़ुद को महफ़ूज़ रखा जैसा कि टूर्नामैंट के दूसरे दिन खेले गए पहले मुक़ाबले में बर्तानवी नंबर एक खिलाड़ी एंडी मरे को स्पेन के डेविड फेरर के ख़िलाफ़ 7-5, 6-4 की शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी।

पैर में तकलीफ़ की शिकायत कररहे मरे ने कहा कि अगर ये टूर्नामैंट ग्रांड सलाम या फिर फाइनल्स ना होता तो वो इस टूर्नामैंट से दस्तबरदार हो जाती। दूसरी जानिब जोकोविच जिन्हों ने कांधे में तकलीफ़ के बाइस गुज़श्ता टूर्नामैंट के दौरान दसतबरदारी इख़तियार की थी उन्हें बर्डिच के चंद ताक़तवर स्ट्रोकस के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करनी पड़ी और एक मौक़ा पर फ़ैसलाकुन सट में 6-5 की सबक़त के बाद बर्डिच ने अपना फ़ोरहैंड असटोरक नट पर दे मारा वर्ना उसी मौक़ा पर जोकोविच को शिकस्त यक़ीनी नज़र आरही थी।

बादअज़ां टाई ब्रेकर में बर्डिच की शिकस्त के बाद जोकोविच ने 2011-ए-में अपनी फ़ुतूहात के सिलसिला को 70-4 करलिया है। कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए जोकोविच ने कहाकि वो आज रात अपने इस मुज़ाहिरे से मुतमइन नहीं हैं नीज़ एक तवील तरीन सीज़न में गुज़श्ता डेढ़ माह के दौरान उन के मुज़ाहिरे मुकम्मल मयारी नहीं हैं।

आलमी दर्जा बिन्दी में आला मुक़ामात पर मौजूद चंद अहम खिलाड़ियों सीज़न के मसरूफ़ तरीन निज़ाम उल-अमल पर तन्क़ीद की है और उन का कहना है कि मसरूफ़ तरीन और बहुत ज़्यादा टूर्नामैंटस की वजह से उन की फ़िटनैस मुतास्सिर हो रही है। दरीं असना राजर फ़ेडरर और राफ़ल नडाल ने हालिया दिनों में आराम की ग़रज़ से चंद एक टूर्नामैंटस में शिरकत नहीं की।