मर्कज़ी स्कीमात् में बे क़ाईदगीयाँ, मायावती को मकतूब

नई दिल्ली 18 नवंबर (पी टी आई) देही तरक़्क़ी के वज़ीर जुए राम रमेश ने चीफ़ मिनिस्टर उत्तरप्रदेश मायावती को एक ताज़ा मकतूब लिखते हुए इल्ज़ाम आइद किया है कि रियासत के 7 अज़ला में मर्कज़ी स्कीम MNREGA को रूबा अमल लाने में मुबय्यना तौर पर बे क़ाईदगीयाँ की गई हैं।

उन्हों ने इन बे क़ाईदगियों की सी बी आई तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया। मायावती को लिखे गए अपने 14 सफ़े के मकतूब में जुए राम रमेश ने यू पी के अज़ला बलराम पुर, गोंडा, महोबा, सॊन् भद्रा, कोशी नगर, मरज़ां पर और शांति कबीर नगर में मुबय्यना बे क़ाईदगियों और रिश्वत सतानी के वाक़ियात का हवाला दिया गया है। उन्हों ने इज़हार-ए-अफ़सोस करते हुए कहा कि ख़ातियों के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई नहीं की गई है।

रमेश ने मज़ीद बताया कि अगर रियास्ती हुकूमत दयानतदाराना तौर पर कार्रवाई करना चाहती है और अवाम को ये पयाम देना चाहती है कि वो ख़ातियों को बचाने की किसी सूरत कोशिश नहीं करेगी जिन्हों ने इन असकीमात से फंड्स को लौटा है।

ऐसी सूरत में मेरा ये एहसास है कि आप को इन अज़ला में हुई धांदलियों की सी बी आई तहक़ीक़ात के लिए हुक्म देना होगा। 14 नवंबर को लिखे गए इस मकतूब में जिस दिन कांग्रेस ने इंतिख़ाबात वाले उत्तरप्रदेश में अपनी मुहिम का आग़ाज़ किया है।

मज़ीद बताया गया है कि यू पी ए हुकूमत को चीफ़ डीवलपमनट ऑफीसर गोंडा के ख़िलाफ़ कार्रवाई करनी चाहीए जिन को मुअत्तल करने का भी ऐलान किया जा चुका है। बे क़ाईदगियों की सी बी आई तहक़ीक़ात से हुकूमत के आली ओहदेदारों को ये इशारा मिल जाएगा कि अब उन की बारी है और वो लोग कुरप्शन में मुलव्वस ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने में कोई पस-ओ-पेश नहीं करेंगी।