मर्कज़ी स्कीमात में तेलंगाना हुकूमत की हिस्सेदारी पर ग़ौर

तेलंगाना हुकूमत मर्कज़ी स्कीमात में रियासत को मुनासिब हिस्सेदारी के लिए मर्कज़ी वज़ारत अक़लीयती उमूर से नुमाइंदगी का मंसूबा रखती है। इस सिलसिले में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर जनाब मुहम्मद महमूद अली 9 फ़रवरी को आला ओहदेदारों के साथ नई दिल्ली रवाना होंगे जहां मर्कज़ी वज़ारत अक़लीयती उमूर के वुज़रा नज्मा हेपतुल्लाह और मुख़्तार अब्बास नक़वी के इलावा आला ओहदेदारों से मुलाक़ातें की जाएंगी।

बताया जाता है कि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के हमराह सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद सैयद उमर जलील, डायरेक्टर अक़लीयती बहबूद मुहम्मद जलाल उद्दीन अकबर और मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन एस ए शकूर मौजूद रहेंगे।

तेलंगाना हुकूमत की जानिब से मर्कज़ को याददाश्त की पेशकशी के सिलसिले में नोट की तैयारी का काम जारी है जिस में मर्कज़ी स्कीमात के हवाला से तेलंगाना की हिस्सेदारी में इज़ाफ़ा की अपील की जाएगी।

औकाफ़ी जायदादों की तरक़्क़ी से जो आमदनी हासिल होगी वो अक़लीयती फ़लाहो बहबूद पर ख़र्च की जाएगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने अक़लीयती बहबूद के ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो मर्कज़ से हासिल होने वाली इमदाद और दीगर मसाइल के सिलसिले में तफ़सीली नोट तैयार करें।