मर्कज़ी हुकूमत को सरमाया दारों का मुफ़ाद अज़ीज़

ज़हीराबाद, ०३ जनवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) सी पी एम के सैंटर्ल सकरीटरेट मैंबर श्रि निवास राव ने यहां ज़िलाई सतह की कान्फ़्रैंस के शुरका को मुख़ातब करते हुए मुल्क के सरमाया दारों के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करने का मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि मुल्क में अंबानी और मित्तल जैसे सरमाया दारों से मुल़्क की ग़रीब अवाम को कोई फ़ायदा नहीं पहुंच रहा है । उन्हों ने कहा कि हुकूमत जहां सनअत कारों को मुख़्तलिफ़ रियायतों से नवाज़ रही है तो वहीं मआशी इस्तिहकाम के लिए दी जा रही सब्सीडी को बरख़ास्त करने केलिए इक़दामात किए जा रहे हैं । उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत एक ऐसे वक़्त हवाई सफ़र के किरायों में कमी करदी है जब कि आम आदमी के इस्तिमाल में आने वाले ईंधन की क़ीमतों में वक़फ़ा वक़फ़ा से इज़ाफ़ा होरहा है ।

उन्हों ने सोयुज़ बैंक में काला धन जमा करने वालों के नामों को मंज़रे आम पर लाने और काला धन के मलिक को वापसी के लिए ठोस इक़दामात करने का मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया । उन्हों ने मलिक के किसानों और मेहनतकशों को दरमीश मसाइल पर गौरव ख़ौस करने केलिए ताहाल कोई इजलास तलब ना करने का वज़ीर-ए-आज़म पर इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि मुल्क को ख़ुशहाली से हमकनार करना है तो कांग्रेस को इक़तिदार से बेदखल कररना ज़रूरी है । उन्हों ने कहा कि ये अमर ख़ुश आ:निद है कि साल नौ के मौक़ा पर जहां सरमायादार साल नौ का जश्न मना रहे हैं तो सी पी एम के कारकुनान यहां अवाम को दरपेश मसाइल पर मुबाहिस के लिए जमा हुए हैं । डिस्ट्रिक्ट सैक्रेटरी श्रीमती वीरया ज्योति ने कांग्रेस की ज़ेर-ए-क़ियादत रियास्ती हुकूमत पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि हुक्मराँ जमात के लोग एक दूसरे को नीचा दिखाने में उलझे हुए हैं जब कि उन्हें अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद की कोई फ़िक्र नहीं है । उन्हों ने रियासत की फ़लाही इस्कीमात की ग़ैर मूसिर अमल आवरी को भी हदफ़ तन्क़ीद बनाया और कहा कि फ़ीस रीमबर्समेन्ट और स्कालरशिप्स की अदम इजराई के सबब कई तलबा-ए-तर्क तालीम करने पर मजबूर होगए हैं जबकि एक रुपया चावल की सरबराही के नाम पर दीगर अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतों में आए दिन होने वाले इज़ाफ़ा को खुली छूट दी जा रही है ।

उन्हों ने तलंगाना मसला पर सदर कांग्रेस मिसिज़ सोनीया गांधी की ख़ामोशी पर तन्क़ीद की और कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तलंगाना मसला हल करने केलिए संजीदा नहीं है । डिस्ट्रिक्ट जनरल सैक्रेटरी मिस्टर चुका रामलो ने भी मुख़ातब क्या । इस मौक़ा पर सी पी ऐम के सरकरदा क़ाइदीन मसरज़ बी मलेशम ए मलेशम के राजिया बी रामचंद्र मल्लिकार्जुन वाजिद अली मानकम मही पाल वीरया गौड़ पी राजा रेड्डी मुहम्मद फ़ारूक़ रग्घू प्रसाद लछ्मा रेड्डी और दूसरों के बिशमोल ज़िला मेदक के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात से आए हुए सैंकड़ों कारकुन मौजूद थे ।