मलाऊन पादरी टेरी जोंस अमरीकी सदारती उम्मीदवार?

वाशिंगटन 30 अक्टूबर (एजैंसीज़) अमरीका का गुस्ताख पादरी टेरी जोंस जिस ने क़ुरआन मजीद को नज़र-ए-आतिश करने के गुनाह अज़ीम के इर्तिकाब की कोशिश की थी।

ए बी सी न्यूज़ के मुताबिक़ आइन्दा साल अमरीकी सदारती ओहदा के लिए इंतिख़ाबात लड़ने का ख़ाहां है। इस बारे में ख़ुद जोंस ने कहा है कि इस ने फंड्स जमा करना शुरू कर दिया है।

लेकिन इस ने ये नहीं बताया कि कितना फ़ंड जमा हो चुका है और वो कितना फ़ंड जमा करना चाहता है। टेरी जोंस ने कहा कि सदारती इंतिख़ाबात लड़ने के लिए वो संजीदा है और तवक़्क़ो है कि वो आज़ाद उम्मीदवार के तौर पर इंतिख़ाबी मैदान में आएगा।

याद रहे कि टेरी जोंस वही मलऊन है जिस ने गुज़श्ता साल 9/11 की बरसी के मौक़ा पर मुक़द्दस क़ुरआन मजीद को नज़र-ए-आतिश करने की कोशिश की थी लेकिन आलमी दबाओ के बाद ख़ुसूसी तौर पर सदर बारक ओबामा की इस मुआमला में मुदाख़िलत के बाद इस ने शैतानी इरादे से दसतबरदारी इख़तियार कर ली थी।

रहे कि बारक ओबामा ने इंतिबाह दिया था कि अगर जोनज़ ने ऐसी कोई हरकत की तो तमाम अमरीकी शहरीयों को ख़तरा लाहक़ होसकता है लेकिन इस के बावजूद फ़्लोरीडा में 20 मार्च को मुक़द्दस सहीफ़ा को एक चर्च में जोनज़ की सरपरस्ती में नज़र-ए-आतिश किया गया था जिस के ख़िलाफ़ अफ़्ग़ानिस्तान के शहर क़ंधार में ज़बरदस्त तशद्दुद फूट पड़ा था जिस में कम-ओ-बेश 100 अफ़राद बिशमोल अक़वाम-ए-मुत्तहिदा मिशन के 10 अरकान हलाक हो गए थे।