मस्जिद ए अकसा का मग़रिबी रास्ता बंद कर देने हुकूमत इसराईल का ऐलान

क़ाहिरा, ११ दिसम्बर: ( ए एफ़ पी ) : हुकूमत इसराईल ने अल-क़ूदस ( मक़बूज़ा यरूशलम ) में मस्जिद ए अकसा जाने वाले क़दीम लकड़ी के बने मग़रिबी रास्ते को अंदरून एक हफ़्ता बंद करदेने का हुक्म दिया है जिस से आलम इस्लाम में शदीद ब्रहमी पाई जाती है ।

डायरेक्टर वक़्फ़ इंतिज़ामीया सय्यद यूसुफ़ नातशे ने कहा कि ये एक इंतिहाई हसस मसला है और हुकूमत इसराईल के फ़ैसला से आलम अरब में गम‍ व्-ग़ुस्सा की लहर पैदा होगी ।

सिटी इनजीनियर सोलोमवाशकोल ने चहारशंबा को वेस्टर्न हाल हेरिटेज् फाउंडेशन को ये हुक्मनामा जारी किया जो मग़रिबी रास्ते की देख भाल की ज़िम्मेदार है ।

इस ने हुक्मनामा में लिखा कि ये रास्ता फ़ौरी बंद कर दिया जाय और किसी को भी इस्तिमाल की इजाज़त ना दी जाये । ए एफ़ पी ने हुक्मनामा के हवाला से ये इत्तिला दी जिस में किसी तरह के तहफ़्फुज़ात हूँ तो अंदरून एक हफ़्ता जवाब देने की हिदायत दी गई । मस्जिद ए अक्सा के उमूर की निगरानी करने वाले यहूदी और मुस्लमान ग्रुप्स और सिटी कौंसल में इस रास्ता पर इख़तिलाफ़ात पाए जाते हैं ।

मस्जिद ए अक्सा तक पहुंचने के लिए जुमला 15 रास्ते हैं जिन में फ़िलहाल 10 रास्ते ज़ेर-ए-इस्तेमाल हैं । मग़रिबी गेट से सिर्फ ग़ैर मुस्लिमों को दाख़िला की इजाज़त है लेकिन ये बंद करने से सय्याहों को मुतबादिल रास्ता की तामीर तक पहुंचना दुशवार हो जाएगा ।