महंगाई पर ब्रहम नौजवान ने शरद पवार को थप्पड़ रसीद किया

नई दिल्ली। 25 नवंबर ( पी टी आई) ओहदेदारों और सहाफ़ीयों के ग्रुप को चीरते हुए एक नौजवान आज अवामी जलसे के बाद महंगाई और रिश्वत के ख़िलाफ़ नारे लगाते हुए वज़ीर-ए-ज़राअत शरद पवार को थप्पड़ रसीद किया। इस वाक़िया की सियासी पार्टीयों की जानिब से शदीद मुज़म्मत की गई है। 71 साला पवार जो पार्लीमैंट स्टरीट पर वाक़्य एक पब्लिक आडीटोरीयम मैं मुनाक़िदा तक़रीब में शिरकत के लिए गए थे, को इस वक़्त तल्ख़ तजुर्बा से गुज़रना पड़ा जब उन्हें हरवीन्द्र सिंह नामी नौजवान ने थप्पड़ रसीद किया।

30 साला ये नौजवान मुक़ामी ट्रांसपोर्टर है जिस ने क़ब्लअज़ीं हफ़्ता के दिन अदालत के बाहर साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम सुख राम पर भी हमला किया था। सुख राम को रिश्वत सतानी केस में सज़ा-ए-दी गई थी। एन सी पी के बुज़ुर्ग लीडर शरद पवार जिन की सकीवरीटी बहुत ही कम थी, थप्पड़ खाने के बाद एक लम्हा के लिए अपना तवाज़ुन खो बैठे। लेकिन हमले के फ़ौरी बाद वो सँभल गए। उन्हें फ़ौरी आडीटोरीयम के बाहर लाया गया और वो मुंतज़िर कार में सवार होगए। प्राईवेट सकीवरीटी गार्ड्स ने फ़ौरी तौर पर हमला आवर को क़ाबू में करलिया जो ये नारा लगा रहा था कि शरद पवार रिश्वतखोर है।

इसी दौरान ओहदेदारों ने इस सिख नौजवान पर ब्रहमी ज़ाहिर करते हुए उसे ज़मीन पर गिरा दिया। हरवीन्द्र सिंह ने जो इस तक़रीब में शिरकत की थी, अख़बारी नुमाइंदों से बताया कि मैं मंसूबे के साथ वज़ीर-ए-ज़राअत पर थप्पड़ रसीद किया है। ये तमाम लोग रिश्वतखोर हैं। जब सकीवरीटी और पुलिस मुलाज़मीन उसे घसीट कर ले जा रहे थे तो वो चीख़ कर कह रहा था कि तमाम सियासतदां रिश्वतखोर हैं। अपने हाथ में छोटा कृपाण सँभाले हुए इस नौजवान ने कहा कि हालात अबतर से अबतर होरहे हैं लेकिन वो गुरु तेग़ बहादुर की आज यौम शहादत की वजह से ख़ामोश है।

शरद पवार ने भी इस वाक़िया को एहमीयत ना देने की ख़ाहिश की और कहा कि उन्हें क़तई यक़ीन नहीं है कि हमला आवर के इरादे क्या थे। इस मसला को पुलिस निमटेगी। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने इस वाक़िया के बाद शरद पवार से बातचीत की और हमला की मुज़म्मत की। वज़ीरफ़ीनानस परनब मुकर्जी ने भी कहा कि पवार पर हमला क़तई काबिल-ए-मुज़म्मत है।

शरद पवार ने इस वाक़िया को अहमक़ाना क़रार दिया और कहा कि वो उसे ज़्यादा एहमीयत नहीं देंगे। जब उन से पूछा गया कि आया वो हमला आवर के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात आइद करेंगे तो उन्हों ने कहा कि इस मुआमला से निमटना पुलिस का काम है। शरद पवार ने कहा कि ये नौजवान सहाफ़ीयों के एक ग्रुप में खड़ा हुआ था और इस ने मेरी मामूली सकीवरीटी का फ़ायदा उठाते हुए ये हरकत की है। इन की दुख़तर और एन सी पी एम पी सुप्रिया सोले ने कहा कि वो अपने वालिद पर हमले के वाक़िया के लिए किसी पर इल्ज़ाम आइद करना नहीं चाहती।

उन्हों ने पार्टी वर्कर्स से कहा कि वो वाक़िया को भूल जाएं और आगे बढ़ें। सियासी ख़ुतूत से बालातर होकर क़ाइदीन ने शरद पवार पर हमले की शदीद मुज़म्मत की और कहा कि जमहूरीयत में इस तरह की हरकतों को बर्दाश्त नहीं किया जा सकता। कांग्रेस ने इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी लीडर यशवंत सिन्हा की जानिब से दिया गया ब्यान अवाम के लिए इश्तिआल अंगेज़ी का बाइस बना है। कांग्रेस तर्जुमान राशिद अलवी ने बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो अवाम को ब्रहम करने वाले ब्यानात देते हुए तशद्दुद को हवा दे रहि है।

बी जे पी तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद ने शरद पवार पर हमला की मुज़म्मत की और कहा कि हमला आवर को सज़ा-ए-दी जानी चाआई। उन्हों ने ये भी कहा कि हुकूमत महंगाई पर क़ाबू पाने के लिए कुछ नहीं कररही है। ग़ियास, पेट्रोलियम अशीया, गज़ा-ए-और तर्कारीयों की क़ीमतों में बेतहाशा इज़ाफ़ा होरहा है। समाजवादी पार्टी सदर मुलाइम सिंह यादव ने भी हमला की मुज़म्मत की।