महकमा अक़लीयती बहबूद का कोई पुर्साने हाल नहीं,तीन अहम ओहदेदारों की सुबुकदोशी

हैदराबाद 31 मई ( सियासत न्यूज़) यूं तो हुकूमत के कई मह्कमाजात हैं लेकिन इन में महकमा अक़लीयती बहबूद का पुर्साने हाल कोई नहीं। अब तो सिर्फ़ इस महकमा का निगरांनिकार ओहदेदार नहीं था लेकिन कल से तीन अहम इदारे अपने ज़िम्मेदारों से महरूम हो जाएंगे।

मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती मालीयाती कारपोरेशन एम ए वहीद जो आई एफ़ एस ओहदेदार हैं, कल वज़ीफ़ा पर सबकदोश होरहे हैं। वो मज़ीद दो इदारों की ज़ाइदज़िम्मेदारी सँभाले हुए थे जिन में कमिश्नर अक़लीयती बहबूद और मैनेजिंग डायरेक्टर क्रिस्चियन फ़ीनानस कारपोरेशन शामिल हैं।

कल 31मई को एम ए वहीद की सुबुकदोशी के साथ ही बैयकवक़त तीन अहम ओहदे ख़ाली हो जाएंगे और हुकूमत ने ताहाल इन ओहदों पर किसी का तक़र्रुर नहीं किया है। हालाँकि दो दिन क़ब्ल ही इंचार्ज प्रिंसिपल सेक्रेट्री रेमंड पीटर ने चीफ़ सेक्रेट्री पी के मोहंती को अक़लीयती फ़ीनानस कारपोरेशन और अक़लीयतीबहबूद कमिशनरीयट पर तक़र्रुर के लिए दो ओहदेदारों के नामों की तजवीज़ पेश की थी।

ए आख़िर अक़लीयती इदारों के साथ ही इस तरह ज़ाइद ज़िम्मेदारी का मुआमले कब तक जारी रहेगा। इसी दौरान वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद अहमद अल्लाह ने कड़पा से सियासत न्यूज़ को बताया कि कल हैदराबाद वापसी के बाद वो मख़लवा ओहदों पर तक़र्रुत के सिलसिले में चीफ़ सेक्रेट्री से बातचीत करेंगे,

और इस बात को यक़ीनी बनाएंगे कि जल्द अज़ जल्द मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत मुकम्मल होजाएं।इसी दौरान एम ए वहीद की ख़िदमात में तौसीअ से मुताल्लिक़ फाईल भी चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर में ज़ेर अलतवा है।
मुम्किन है कि चीफ़ मिनिस्टर दौरा दिल्ली से वापसी के बाद इस सिलसिले में कोई क़तई फ़ैसला करेंगे।