महबूबनगर से देवी प्रसाद को वोट देने की अपील

महबूबनगर हलक़ा ग्रेजुएट से एम एलसी के काबिल और कार करद उम्मीदवार देवी प्रसाद के हक़ में अपना वोट इस्तेमाल करें और उन्हें कामयाबी से हमकनार करें।

देवी प्रसाद ने अलाहिदा तेलंगाना तहरीक में ग़ैरमामूली हिस्सा लिया। उनकी ख़िदमात और लियाक़त के पेशे नज़र के सी आर ने उन्हें उम्मीदवार बनाया है। इन ख़्यालात का इज़हार ए पी जितेन्द्र रेड्डी एम पी-ओ-टी आर एस पारलीमानी पार्टी क़ाइद ने अपने घर पर

प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए किया। उन्होंने महबूबनगर पारलीमानी हलके की तरक़्क़ी के लिए किए गए इक़दामात का तज़किरा करते हुए कहा कि ज़िला में क़ायम होने वाली सनअतों में 80 फ़ीसद मुक़ामी अफ़राद को रोज़गार फ़राहम करने के लिए चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी की गई है।

क़तूर में ट्रेनिंग सेंटर क़ायम करते हुए कंपनीयों में रोज़गार से जोड़ने के लिए तर्बीयत फ़राहम करने का मुतालिबा भी किया गया है। महबूबनगर ता सिकंदराबाद डबल रेलवे लाईन की मंज़ूरी के लिए कामयाब जद्द-ओ-जहद पर टी आर एस फाउंडरस फ़ोर्म के क़ाइदीन ने उन्हें तहनियत पेश की। जितेन्द्र रेड्डी ने कहा कि ज़िला के मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत के लिए भी नुमाइंदगी की जा रही है। इस मौके पर टी आर एस क़ाइदीन मुहम्मद अहमदुद्दीन, विट्ठल राव‌ आर्या, मुहम्मद महमूद, मुहसिन ख़ान, सुरेंद्र रेड्डी और दुसरे भी मौजूद थे।