मादन्ना पेट , सईदा बाद में फ़िर्का वाराना फ़साद

शहर के पड़ोसी ज़िला मेदक के हेडक्वार्टर संगा रेडी के बाद अब अश्रार ने हैदराबाद में भी मुबय्यना तौर पर अक़लीयतों को मंसूबा बंद तरीक़ा से निशाना बनाते हुए हमले किए जिस के बाइस मादना पेट और सईदाबाद में फ़िर्का वाराना फ़साद फूट पड़ा । पुलिस ने आज इन दो इलाक़ों में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत केलिए कर्फ़यू नाफ़िज़ करते हुए शहर के दीगर मुक़ामात पर इमतिनाई अहकामात दफ़ा 144 नाफ़िज़ करदिया है ।

इस फ़साद में 12 ज़ख़मी होगए जबकि 7 गाड़ीयों को नज़र अतश करदिया गया और 10 आर टीसी बसों को संगबारी से नुक़्सान पहुंचाया गया । तफ़सीलात के बमूजिब आज सुबह की अव्वलीन साअतों में अश्रार ने कुर्मा गोड़ा में वाक़ै हनूमान मंदिर में बड़े जानवर के दो पैर डाल दिए और मंदिर की दीवार को हरा कलर लगा दिया ।

बताया जाता है कि मंदिर के पुजारी ओम प्रकाश ने ये इत्तिला मादना पेट कारपो रेटर सहादेव यादव को दी । मंदिर में बड़े जानवर के पैर मौजूद होने की इत्तिला का फ़ायदा उठाते हुए अश्रार ने मंसूबा बंद तरीक़ा से इलाक़ा कुर्मा गोड़ा और सईदाबाद के इलाक़ा डाक्टर ज़ाकिर हुसैन कॉलोनी , जीवन यार जंग कॉलोनी ,अमीन कॉलोनी और मुमताज़ बाग़ में मुस्लमानों के मकानात-ओ-गाड़ीयों को निशाना बनाया ।

कुर्मा गोड़ा में फ़िर्का वाराना फ़साद को रोकने में पुलिस नाकाम रही और बर वक़्त कार्रवाई नहीं की जिस के बाइस फ़िर्का वाराना फ़साद मादना पेट के इलाक़ा सईदाबाद में फैल गया ।बावसूक़ ज़राए ने बताया कि पुलिस मादना पेट के मुक़ामी कारपोरेटर सहदेव यादव के रोल से मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासिल कर रही है चूँकि मज़कूरा हनूमान मंदिर जहां पर शर अंगेज़ी की गई इस के मकान से कुछ ही फ़ासले पर वाक़ै है ।

अश्रार ने जो अपने चेहरों पर निक़ाब लगा कर इश्तिआल अंगेज़ नारे बाज़ी की और पुलिस की मौजूदगी में मुस्लमानों के कई मकानात पर हमले किए । मादना पेट और सईदाबाद में अचानक फ़िर्का वारानाफ़साद फूट पड़ने पर पुलिस परेशान हो गई चूँकि हनूमान जयंती की विजए यात्रा के पुर अमन इख़तिताम पर राहत की सांस ली थी और सईदाबाद और मादना पेट जैसे हस्सास इलाक़ों में मुतय्यन पुलिस फ़ोर्स को हटा लिया था ।

नकाब पोश अश्रार टोलियों की शक्ल में कुर्मा गोड़ा इलाक़ा में दाख़िल होकर वहां पर मौजूद 6 मकानात पर संगबारी की जिस में मुनीर ख़ान ,रिटायर्ड इनकम टैक्स ओहदेदार के मकान के शीशे मुकम्मल तौर पर टूट गए और उन के मकान में मौजूद स्कारपियो गाड़ी भी तबाह होगई अश्रार की संगबारी में मुनीर ख़ान के फ़र्ज़ंद मुहम्मद इबराहीम ख़ान उर्फ़ रिज़वान को सर पर गहिरा ज़ख़म आया ।

इसी तरह अश्रार ने ज़ुबैर उल्लाह शरीफ़ ,मिस्टर मुस्तफ़ा और दीगर के मकानात पर भी संगबारी की ।मादना पेट पुलिस की बर वक़्त कार्रवाई में नाकामी के बाद फ़िर्का वाराना फ़साद सईदाबाद के इलाक़ा में फैल गया और सईदाबाद, मछली मार्किट वाक़ै गणेश चौक में सैंकड़ों की तादाद में हिन्दू बुनियाद परस्त तंज़ीमों से वाबस्ता कारकुन इकट्ठा होगए और मुबय्यना तौर पर जए श्री राम के नारे लगाए और अपने हाथों में ज़ाफ़रानी झंडे थामे हुए थे और वो अक़लीयती फ़िर्क़ा के नौजवानों को मुश्तइल करने की कोशिश कर रहे थे ।

क़ब्ल अज़ीं सईदाबाद गणेश चौक के क़रीब मंगल हॉट डीवीझ़न का मुतनाज़ा कारपोरेटर राजा सिंह पहुंच गया और वहां मौजूद नौजवानों से बातचीत करने की कोशिश की जिस के बाद अश्रार फिर एक मर्तबा नारे बाज़ी करने लगे लेकिन वहां पर मौजूद सईदाबाद कारपोरेटर संगी रेड्डी सरीनवास रेड्डी ने राजा सिंह को क़रीब में वाक़ै अपने मकान ले गए और बाहर से रोके रखा और कुछ ही देर में मुक़ामी पुलिस वहां पहुंच कर राजा सिंह को अपनी हिरासत में लेकर मंगल हॉट मुंतक़िल कर दिया ।

अश्रार ने डाक्टर ज़ाकिर हुसैन कॉलोनी ,जीवन यार कॉलोनी ,अमीन कॉलोनी में मुस्लमानों के मकानात को निशाना बनाते हुए पड़ोस की पोसल बस्ती से ज़बरदस्त संगबारी की जिस के बाइस गाड़ियां और दीगर अशीया तबाह होगए । बी जे पी के मुतनाज़ा लीडर गवीनद राठी और बदम बाल रेड्डी सईदाबाद पहुंचने के बाद अश्रार कसीर तादाद में जमा हो गए और बाद अज़ां सईदाबाद मादना पेट मेन रोड पर तक़रीबन 10 आर टी सी बसों ,आटो और कई गाड़ीयों को संगबारी के ज़रीया नुक़्सान पहुंचाया लेकिन पुलिस ख़ामोश तमाशाई बनी रही ।

पुलिस मुबय्यना तौर पर मुस्लिम नौजवानों को उन के मकानात मैं महरूस रहने पर मजबूर करते हुए अश्रार को खुली छूट दी और उन्हें मुंतशिर नहीं किया जिस के बाइस मुस्लिम मकानात और इमलाक पर मंसूबा बंद तरीक़ा से हमले किए गए । इन वाक़ियात के पेशे नज़र सिटी पुलिस के आला ओहदेदार मुतास्सिरा इलाक़ों का दौरा करने लगे जिस के बाद पुलिस अमला हरकत में आते हुए मुस्लिम इलाक़ों में आँसू ग़ियास शॅल बरसाए जिस के नतीजा में इलाक़ा में ख़ौफ़ का माहौल पैदा होगया ।

पुलिस ने फ़िर्का वाराना फ़साद क़ाबू में ना आने के बाइस इलाक़ा मादना पेट और सईदाबाद में कर्फ़यू नाफ़िज करने का फ़ैसला किया और मुतास्सिरा इलाक़ों में पुलिस गशत बढ़ाते हुए जगह जगह पर पुलिस पैकेटस मुतय्यन किए गए । बताया जाता है कि पुलिस कमिशनर ने आज दोपहर अहकामात जारी करते हुए रुख़स्त पर चले गए ऑफीसरज़ को फ़ौरी रुजू बकार होने की हिदायत दी है ।

इलाक़ों में रियापिड ऐक्शण फ़ोर्स ,कुइक रीऐक्शण टीम और दीगर अमला को मुतय्यन किया गया ।वाज़ेह रहे कि साल 2010 में भी इलाक़ा मादना पेट से ही फ़िर्का वाराना फ़साद फूट पड़ा था जिस के सबब शहर में 10 दिन का ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का कर्फ़यू नाफ़िज़ किया गया। जिस में सैंकड़ों मुस्लमान ज़ख़मी होगए थे और उन्हें फ़र्ज़ी मुक़द्दमात में माख़ूज़ किया गया था ।