माधव रेड्डी को हमारा सलाम , दुनिया भर से पिया मात

माधव रेड्डी-ओ-लक्ष्मी रेड्डी की मुस्लिम बेटी फ़र्ज़ाना की शादी के बारे में सियासत में ख़ुसूसी रिपोर्ट की खबर‌ के बाद सारी दुनिया से लोग पैगामात रवाना करते हुए माधव रेड्डी की इंसानियत दोस्ती की ज़बरदस्त सताइश कर रहे हैं।

सियासत के ऑनलाइन ऐडीशन और वीडीयोज़ के मुशाहिदे के बाद दर्जनों अफ़राद ने इस हिंदू जोड़े और उनकी काबिले फ़ख़र मुस्लिम बेटी के बारे में ग़ैरमामूली सताइशी कलिमात(शब्द) का इज़हार किया है और इसका सिलसिला हनूज़ जारी है।

इंटरनेट पर अपने तबसरों में सऊदी अरब, मुत्तहदा अरब इमारात, अमेरीका, बर्तानिया, जुनूबी अफ़्रीक़ा और दीगर ममालिक से इंसानियत नवाज़ शख्सियतें माधव रेड्डी और सियासत के नाम पौगामात में इस बात पर ख़ुशी का इज़हार कर रहे हैं कि एक हिंदू जोड़े ने एक मुस्लिम लड़की को मुकम्मल मज़हबी आज़ादी अता करते हुए एक ग़ैरमामूली मिसाल क़ायम की है।

इस सिलसिला में कई अफ़राद ने अपने पैगामात में कहा है कि वो इस इंसानियत नवाज़ी के लिए माधव रेड्डी और उनकी अहलिया को सलाम करते हैं। शादी की तक़रीब में शरीक जनाब ग़ियास उद्दीन बाबू ख़ां और उनकी अहलिया मुहतरमा ने अपनी जानिब से दूलहा दुल्हन के अलावा दुल्हन के वालदैन माधव रेड्डी और लक्ष्मी रेड्डी को तोहफ़े तहाइफ़ पेश किए।

इस मौके पर जनाब ज़िया उद्दीन नय्यर भी मौजूद थे और नुमाइंदा ख़ुसूसी अब्बू अमल ने मनीजिंग ऐडीटर जनाब ज़हीरउद्दीन अली ख़ां की हिदायत पर शिरकत की। तक़रीब निकाह के अंजाम पाते ही क़ौमी-ओ-इलाक़ाई टी वी चैनलों ने इसका रास्त टैली कास्ट किया। तक़रीब में कई सियासी क़ाइदीन भी थे।