मानचेसटर में हिंदूस्तानी नौजवान का क़तल

लंदन 28 दिसमबर । ( पी टी आई ) हिंदूस्तानी तालिब-ए-इलम को फायरिंग कर के क़तल कर दिया गया। पुलिस के मुताबिक़ इत्तिला मिलने पर ओरडसल स्ट्रीट पहुंचे जहां मिक डोनल्ड रैस्टोरैंट के क़रीब नौजवान को गोली मारी गई थी। मक़्तूल को हस्पताल पहुंचाया गया जहां उस की मौत की तसदीक़ कर दी। मक़्तूल अनोज बीदवी की उम्र 23 साल थी और उसका ताल्लुक़ हिंदूस्तान से था। वो यहां लनकसटर यूनीवर्सिटी में ज़ेर-ए-तालीम था।

पुलिस के मुताबिक़ बीदवी अपने दोस्तों के हमराह जा रहा था कि दो अफ़राद उन के पास आए और कुछ देर मुकालमा करने के बाद एक ने पिस्तौल निकाल लिया और बीदवी के सर पर गोली मारी और वहां से चले गए। वाक़िया के फ़ौरी बाद पुलिस ने इलाक़ेको सील कर के तहक़ीक़ात शुरू कर दी हैं। पुलिस की जानिब से इलाक़े में मुक़ीम ग़ैरमुल्की बाशिंदों बिलख़सूस हिंदूस्तानियों से अपील की गई है कि वो पुर अमन रहीं , पुलिसतहक़ीक़ात कर रही है। चीफ़ सपरनटनडनट कियून का कहना है कि हमें इस वाक़िया का अफ़सोस है और हमारी हमदर्दीयां मक़्तूल के लवाहिक़ीन और उसके दोस्तों के साथ हैं।

पता लगाने की कोशिश की जा रही है कि वाक़िया क्यों पेश आया और इस क़तल के पीछे क्या मुहर्रिकात थी। इस वाक़्य से यक़ीनन हमारी कम्यूनिटी को धचका लगा होगा हम कम्यूनिटी के ग़म में बराबर के शरीक हैं। ये नौजवान मानचैसटर छुट्टियां गुज़ारने केलिए आया था ओरक़तल कर दिया गया इस का ख़ानदान हक़ रखता है कि इस के ज़िम्मेदारों को इंसाफ़के कटहरे में लाया जाए। मुल्ज़िमान का हुल्या जारी कर दिया गया है जिस किसी को ऐसे अश्ख़ास के बारे में इलम हो पुलिस को आगाह करें।