मालीयाती नाख़्वान्दगी के ताल्लुक़ से अवाम तक रसाई केलिए नुमाइश में आर बी आई का स्टाल

हैदराबाद 3 जनवरी ( प्रेस नोट ) रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया ने अवाम के तमाम तबक़ात में मालीयाती ख़वांदगी को फ़रोग़ देने के मक़सद से पराजेकट का आग़ाज़ किया है । एस कोशिश के एक हिस्सा के तौर पर आम आदमी तक रसाई के लिए हमा रुख़ी (मुखतलिफ़)हिक्मत-ए-अमली अपनाई गई है ।

मालीयाती ख़वांदगी पर हमा लिसानी (मुखतलिफ़)वेबसाइट शुरू की गई है । एस सिम्त में बरोचरस , वरक़एए और कॉमिक कुतुब भी शाय किए गए हैं । रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया की हैदराबाद ऑफ़िस ने मालीयाती ख़वांदगी आम आदमी तक पहुंचाने कई इक़दामात किए हैं। बैंकर्स , सरकारी ओहदेदारों , पोलीस के इस्तिफ़ादा के लिए ट्रेनिंग और वर्कशॉप्स का एहतिमाम किया गया है ।

आर बी आई हैदराबाद ने जाली नोटों की पहचान के मुताल्लिक़ मौज़ूआत पर दूरदर्शन पर इंटरव्यू भी दीए । तलबा-ए-अक़ल्लीयतों , एम एस एम ई वगैरह के लिए क़र्ज़ सहूलतें , अर्बन बैंक्स और बैरूनी करंसी की अदाएगी सहूलतों के बारे में भी मालूमात फ़राहम की गई हैं । आर बी आई अवाम तक रसाई के लिए अनोखे अंदाज़ में नुमाइश में हिस्सा ले रही है ।

आर बी आई स्टाल कामक़सद करंसी इंसिराम , शख़्सी फ़ै नानिस , एंटर परेनर शिप , तालीमी क़र्ज़ा जात , तरजीही शोबों के फ़रोग़ की सहूलत , क्रेडिट कार्ड्स अदाएगी सहूलतों , बैंकिंग , आम्बुड्समैन के बारे में मालूमात फ़राहम करना है । मज़ीद तफ़सीलात केलिए 9390472607 पर रब्त किया जा सकता है ।।