माविस्टों ने रेलवे पटरियों को धमाका से उड़ा दिया

पटना,०५ दिसंबर (पी टी आई) माविस्टों ने अपने सरकरदा लीडर किशन जी की हलाकत के ख़िलाफ़ दो रोज़ा मुल्क गीर बंद का तशद्दुद के साथ आग़ाज़ किया जहां उन्हों ने झारखंड में रेलवे ट्रैक्स को धमाका से उड़ा दिया और बिहार के ज़िला औरंगाबाद में मोबाईल टावर को नज़र-ए-आतिश कर दिया ।

जुलाई में ऑप्रेशन मानसून और ऑप्रेशन प्रहार शुरू करने के बाद माविस्टों के परतशद्दुद वाक़ियात में किसी क़दर कमी आई थी लेकिन कल से उन की सरगर्मीयां फिर तेज़ हो गई हैं । जहां उन्हों ने कल आज़ाद रुकन पार्लीमान इंदर सिंह नमधारी के क़ाफ़िले पर हमला करदिया था ।

वो इस हमले में बाल बाल बच गए जबकि महलोकीन की तादाद बढ़ कर 11 हो गई है क्योंकि आज एक और मुलाज़िम पुलिस ज़ख़मों से जांबर ना होसका । माविस्टों ने महलोकीन और ज़ख़मी पुलिस वालों से आतिशीं हथियार और असलाह भी छीन लुई। पड़ोसी रियासत बिहार में नक्सलाइटस के एक ग्रुप ने एक ख़ानगी मोबाइल कंपनी के एक टावर को नज़र-ए-आतिश कर दिया। औरंगाबाद ज़िला में रेल ख़िदमात शदीद मुतास्सिर रही, जहां ज़िला से गुज़रने वाली कई ट्रेनों को मंसूख़ करदिया गया। कई स्टेशनों पर सैकड़ों मुसाफ़िर रुके रहे।

उड़ीसा में बंद का ताहम बहुत कम असर रहा और सिर्फ चंद मुक़ामात पर दूकानें वग़ैरा बंद रहीं। नक्सलाइटस से मुतास्सिरा अज़ला मलकानगीरी, राय गढ़, गजपति, सुंदर गढ़ और कंधा मिल में ट्रैफ़िक भी मुतास्सिर रही। बाअज़ मुक़ामात पर दूकानें और कारोबारी इदारे पूरी तरह बंद रही।

पुलिस की जानिब से बंद से निमटने मॶसर सैक्योरिटी इंतिज़ामात किए गए थी। नक्सलाइटस से मुतास्सिरा इलाक़ों में पैट्रोलिंग में शिद्दत पैदा करदी गई थी और बैन रियास्ती सरहदात को बंद करदिया गया था। ज़राए ने बताया कि ज़िला औरंगाबाद में ट्रेन ख़िदमात बुरी तरह मुतास्सिर रही और पड़ोसी रियासत झारखंड में रेलवे ट्रैक को नुक़्सान पहुंचाने की वजह से कई ट्रेन मंसूख़ करना पड़ा ।

मुख़्तलिफ़ स्टेशन पर मुसाफ़िर यन फंसे हुए हैं । माविस्टों के बंद का आज ख़ातिरख़वाह रद्द-ए-अमल नहीं रहा और सिर्फ चंद इलाक़ों में ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त मुतास्सिर देखी गई जबकि बहुत कम दुक्का नात बंद थीं । माविस्टों ने ज़िला मलिकान गैरी में नई हाई स्कूल हॉस्टल की इमारत को भी तबाह कर दिया । छत्तीसगढ़ , झारखंड , आंधरा प्रदेश और मग़रिबी बंगाल की सरहदात पर पैट्रोलिंग में शिद्दत पैदा करदी गई है ।