मिनी कुंडा जागीर पर अदालत का फ़ैसला

हैदराबाद ०७ अप्रैल : ( रास्त ) : सीनईर क़ाइद तलगो देशम मुहम्मद रहीम अल्लाह ख़ां नियाज़ी साबिक़ सद रनशीन उर्दू एकेडेमी , एम ए रूफ नायब सदर अक़ल्लीयती सेल तेलगु देशम ने एक ब्यान में दरगाह हुसैन शाह वलीऒ के तहत मनी कुंडा जागीर की 1654 एकड़ वक़्फ़ अराज़ी के मुक़द्दमा में हाईकोर्ट के तारीख़ साज़ फ़ैसला का ख़ैर मुक़द्दम किया और इस मिसाली कामयाबी पर अल्लाह रब अलाज़त का शुक्र अदा किया ।

जनाब नियाज़ी और जनाब रूफ ने मुशतर्का ब्यान में कहा ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़-ओ-सयानत के लिएमुदीर इन उर्दू अख़बारात जनाब ज़ाहिद अली ख़ां रोज़नामा सियासत , जनाब ख़ान लतीफ़ मुहम्मद ख़ां रोज़नामा मुंसिफ़ , जनाब सय्यद वक़ार उद्दीन कादरी रोज़नामा रहनमाए दक्कन की जानिब से वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए कामयाब तहरीक और जद्द-ओ-जहद को ख़िराज-ए-तहिसीन पेश किया ।

तेलगु देशम क़ाइदीन ने उर्दू सहाफ़त , उलमाए किराम , मशाइख़ीन , उज़्ज़ाम और दानिश्वरों के इलावा सदर तलगो देशम जनाब उन चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से मनी कुंडा जागीर की ख़िदमात को भी ख़िराज-ए-तहिसीन अदा किया । मुस्लिम दुश्मनी कांग्रेस हुकूमत के दौर में मिनी कुंडा जागीर के मुताल्लिक़ मिसाली-ओ-तारीख़ साज़ हाईकोर्ट का फ़ैसला ना सिर्फ मुसलमान हिंद की हिम्मतअफ़्ज़ाई है बल्कि ये यक़ीन है हमारे मुल्क में अदलिया का इंसाफ़ अभी ज़िंदा है । ।