मिस्टर ओबामा , ईरान के ख़िलाफ़ जंग से इसराईल की तबाही यक़ीनी

न्यूयार्क, ०३ जनवरी: (एजेंसीज़) सी आई ए के दो साबिक़ तजज़िया निगारों ने सदर अमेरीका बारक ओबामा को मुख़लिसाना मश्वरा दिया है कि वो ईरान के ख़िलाफ़ जंग की तशहीर का सिलसिला तर्क कर दें क्योंकि इस से बिलवासता तौर पर इसराईल की तबाही यक़ीनी है और जब ऐसा होगा तो आलमी मईशत भी शदीद तौर पर मुतास्सिर होगी।

गोरण (Ray McGovern )और एलीजाबेथ मुर्रे (Elizabeth Murray ) ने कंज़ रिवर टीम डाट काम पर तहरीर करते हुए कहा कि ओबामा का बार बार ये कहना कि हर शए उन की मेज़ पर है दर असल इस जानिब इशारा करता है कि ओबामा ईरान के ख़िलाफ़ टकड़ाव के संगीन नताइज से हनूज़ नाआशना हैं।

उन्हों ने आगे चल कर तहरीर किया है कि ईरान के ख़िलाफ़ जंग से किसी का फ़ायदा नहीं होगा। अगर फ़ायदा होगा तो सिर्फ हथियारों के सौदागरों का। मिस्टर ओबामा अगर आप के मुशीरों ने आप को ये मश्वरा दिया है कि ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई से इसराईल का फ़ायदा होगा तो आप के मुशीर आप को गुमराह कर रहे हैं और ऐसे मश्वरे देना ख़ुद उन की बहुत बड़ी ग़लती है।

ओबामा साहिब आप आलमी मईशत के मौक़िफ़ से अच्छी तरह वाक़िफ़ हैं। आप को ये समझना चाहीए कि ईरान के ख़िलाफ़ जंग ख़ुद इसराईल के लिए इंतिहाई नुक़्सानदेह साबित होगी और आलमी मईशत का बस अल्लाह ही हाफ़िज़ होगा।

ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्राम के पस-ए-मंज़र में अमेरीका और इसराईल , ईरान को मुतवातिर धमकीयां दिए जा रहे हैं जिस से किसी का भला होने वाला नहीं है।