मिस्र में एतिदाल पसंद इस्लामी जमाअत को कामयाबी

क़ाहिरा 8 दिसमबर (पी टी आई) मिस्र में मुनाक़िदा पहले मरहला के पारलीमानी इंतिख़ाबात में एतिदाल पसंद इस्लामी जमात इख़वान उलमुस्लिमीन को ऐसा महसूस होता है कि सख़्त गीर इंतिहापसंद सलफ़ी तहरीक के ख़िलाफ़ मज़ीद इंतिख़ाबी कामयाबियां मिली हैं। इख़वान उलमुस्लिमीन ने अपनी कट्टर हरीफ़ उल-नूर पार्टी के ख़िलाफ़ भारी अक्सरीयत का दावा किया है। पहले मरहला के पारलीमानी इंतिख़ाबात के क़तई नताइज के मुताबि क़इख़वान अलमुस्लिमीन की आज़ादी-ओ-इंसाफ़ पार्टी को इंतिहापसंद सलफ़ियों के मुक़ाबला शानदार कामयाबी मिली है।

सलफ़ियों की उल-नूर पार्टी ने पहले इबतिदाई नताइज में ग़ैर मुतवक़्क़े तौर पर चंद अहम कामयाबियां हासिल की थीं जिस के नतीजा में ईसाई अक़ल्लीयत, आज़ाद ख़्याल इदारों और ख़वातीन की तंज़ीमों के बशमोल मिस्री समाज के कई तबक़ात में परेशानी की लहर दौड़ गई थी।

लेकिन क़तई नताइज के मुताबिक़ इख़वान उलमुस्लिमीन की आज़ादी-ओ-इंसाफ़ पार्टी ने 50 नशिस्तों के मिनजुमला 34 पर कामयाबी का दावा किया है। दीगर 16 नशिस्तों पर सलफ़ियों और छोटी जमातों को कामयाबी मिली है। ये दो इस्लामी जमातें 23 हलक़ों में एक दूसरे के ख़िलाफ़ रास्त मुक़ाबला कररही थीं।