मिस्र में जून तक नए सदर का इंतिख़ाब इस्लाम पसंद पार्टीयों को दो तिहाई अक्सरीयत

क़ाहिरा ,०९ जनवरी (राईटर) मिस्र में इख़वान अलमुस्लिमीन ने दावा किया है कि इस ने पार्लीमैंट के ऐवान-ए-ज़ेरीं में कम अज़ कम 41 फ़ीसद सीटें जीती हैं। वैसे मिस्र के इंतिख़ाबात में मुख़्तलिफ़ इस्लाम पसंद पार्टीयों ने अब तक दो तिहाई सीटें जीती हैं।

मिस्र में सदर हसनी मुबारक के दौर में इख़वान अलमुस्लिमीन पर पाबंदी आइद थी लेकिन उन के माज़ूल होने के बाद इख़वान अलमुस्लिमीन को ज़बरदस्त हिमायत हासिल हुई और वहां कई दहाईयों के बाद पहले आज़ादाना और मुंसिफ़ाना इंतिख़ाबात में इस ने सब से ज़्यादा सीटें जीतीं।

मिस्र में पार्लीमैंट का ऐवान-ए-ज़ेरीं मलिक का नया आईन वज़ा करने के लिए पैनल तशकील देगा। मिस्र के इंतिख़ाबात की सब से बड़ी ख़ूबी ये रही है कि वहां ग़ैर मज़हबी पार्टीयों को बिलकुल वोट नहीं मिले हैं। सरकारी तौर पर इंतिख़ाबी नताइज अभी सामने नहीं आए हैं लेकिन उम्मीद यही है कि अब दहाईयों के बाद वहां इस्लाम पसंद पार्टीयां हुकूमत तशकील देंगी। मिस्र के नए आईन में सब से ज़्यादा नज़र रखने की बात ये होगी कि आया इस में सदारती इख़्तयारात ख़तन किए जाते हैं या नहीं।

इस वक़्त तमाम सदारती इख़्तयारात मिस्र की मुसल्लह अफ़्वाज की उबूरी सुप्रीम कौंसल को हासिल हैं लेकिन वहां सुप्रीम कौंसल की भी अवाम मज़मब कर रहे हैं जिन का कहना है कि ये कौंसल इक़तिदार से हटना नहीं चाह रही है।

बहरहाल वहां जून तक मुसल्लह फ़ौज की ये कौंसल ही बरसर-ए-इक़तिदार रहेगी।