मिस्र में 14 अस्करीयत पसंद हलाक, 47 गिरफ़्तार

मुल्क के शुमाली सहराए सेनाई के इलाक़ा में मिस्री फ़ौज ने धावे करते हुए 14 अस्करीयत पसंदों को हलाक कर दिया जब कि दीगर 47 अफ़राद गिरफ़्तार कर लिए गए।

फ़ौज के तर्जुमान ने अपने सरकारी फेसबुक के सफ़ा पर तहरीर किया कि फ़ौज ने दहश्तगर्दों के कई खु़फ़ीया ठिकानों पर शुमाली सेनाई में धावे किए जिस के दौरान फायरिंग का तबादला हुआ और 14 अस्करीयत पसंद हलाक कर दिए गए। 47 अफ़राद गिरफ़्तार किए गए जिन पर अस्करीयत पसंद होने का शुबा है।

क़बल अज़ीं फ़ौजी धावों में 12 अस्करीयत पसंद शुमाली सेनाई में हलाक किए गए थे। जुमा के दिन धावों में 11 मुश्तबा अस्करीयत पसंद गिरफ़्तार हुए। फ़ौज के तर्जुमान मुहम्मद समीर आदिल अज़ीज़ ने कल रात कहा कि फ़ौज ने 36 मकानों को तबाह कर दिया जो तकफ़ीरी ग्रुप्स पनाहगाह के तौर पर इस्तेमाल कर रहे थे।

उन की मिलकीयत 5 कारों और 12 मोटर साईकलों को भी तबाह कर दिया गया। फ़ौज वक़्फ़ा वक़्फ़ा से इस इलाक़ा में धावे करके मुश्तबा अफ़राद को गिरफ़्तार और उन के मकानों को मुनहदिम करती रहती है जो फ़ौज के बामूजिब अस्करीयत पसंद सरगर्मी के लिए इस्तेमाल किए जाते हैं। ग़ाज़ा पट्टी तक पहुंचने वाली सुरंगों को भी तबाह किया जाता रहा है।