मुंबई इजतिमाई इस्मत रेज़ि मुक़द्दमा ,मुल्ज़िमीन पर अंडों की बारिश

नाबालिग़ मुश्तबा मुल्ज़िम के बारे में उलझन ,क्राईम ब्रांच की दरख़ास्त पर तहवील की मुद्दत में तौसीअ
ख़वातीन के एक ग्रुप ने फ़ोटो जर्नलिस्ट की इजतिमाई इस्मत रेज़ि के तीन मुल्ज़िमीन पर अंडों की बारिश करदी जबकि उन्हें मुक़ामी अदालत में पेश करने लाया गया था जबकि एक और मुश्तबा मुल्ज़िम की उम्र के बारे में उलझन बरक़रार है । इस के ख़ानदान ने दावा किया है कि ये मुल्ज़िम नाबालिग़ है ।शीराज़ रहमान ख़ान ,विजय‌ जाधव और क़ासिम बंगाली को ख़वातीन के ग़ुस्से का सामना करना पड़ा जिन्होंने उन पर अंडों से हमला किया । जबकि उन्हें एक जीप में पुलिस की हिफ़ाज़त में अदालत में पेश करने के बाद वापिस ले जाया जा रहा था ।

ख़वातीन ने जो दावे कर रही थी कि वो एक सियासी पार्टी की कारकुन हैं नारेबाज़ी कर रही थीं और मुतालिबा कररही थी कि ज़ानियों को फांसी पर लटकाया जाये । क़ब्लअज़ीं तीनों मुल्ज़िमीन को 5 सितंबर तक पुलिस तहवील में देदिया गया । क्राईम ब्रांच ने अदालत से कहा था कि उन्हें अभी मुल्ज़िमीन से चंद लिबास हासिल करने हैं चुनांचे उनकी तहवील में तौसीअ ज़रूरी है ।एक और मुल्ज़िम को अदालत में पेश नहीं किया जा सका क्योंकि इस के ख़ानदान ने एक सर्टीफ़िकेट पेश किया था कि जिस में तौसीक़ की गई थी कि वो नाबालिग़ है ताहम पुलिस ने ये इन्किशाफ़ नहीं किया कि ये किस नौईयत का सर्टीफ़िकेट है इस सवाल पर कि क्या उसे बच्चों की अदालत में पेश किया जाएगा पुलिस के तर्जुमान डी सी पी सत्य नारायण चौधरी ने कहा कि इस बारे में फ़िलहाल ग़ौर किया जा रहा है ।

फ़िलहाल कुछ कहा नहीं जा सकता कि उसे किस अदालत में पेश किया जाएगा ।हिस्ट्री शीटर बंगाली ने ऐडीशनल मेट्रो पोलीटीन मजिस्ट्रेट अदज‌ पाड़ वाड़ के इजलास पर एक दरख़ास्त पेश करते हुए कहा कि वो नाबालिग़ है और उसे बाक़ायदा अदालत में पेश नहीं किया जा सकता । जब इस के मुक़द्दमे की समाअत एक और मुक़द्दमे के सिलसिले में गुरगाओं की अदालत में हुई थी तो उसे बालिग़ समझा गया था ।

जज ने साबिक़ा मिसाल के पेशे नज़र उसे शख़्सी हाज़िरी से असतसनी दे दिया लेकिन उसे नाबालिग़ क़रार नहीं दिया । पांचवां मुल्ज़िम सलीम अंसारी जिसे दिल्ली से गिरफ़्तार किया गया है पहले ही 5 सितंबर0 तक पुलिस की तहवील में है ।