मुअम्मरीन को वज़ीफ़ा की फ़राहमी मैं करीमनगर को पहला मुक़ाम

करीमनगर, २७ जनवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) क़ौमी त्योहार के माहौल में आज़ादी के लिए दी गई क़ुर्बानीयों को याद करते हुए आईन के मुताबिक़ इन्फ़िरादी और समाजी ज़िम्मेदारी के साथ एक सच्चे और फ़र्ज़शनास हिंदूस्तानी की तरह ज़िंदगी गुज़ारते हुए ज़िला करीमनगर की तरक़्क़ी केलिए कोशिश की जा रही है ।

इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला कलेक्टर सुमीता सभरवाल ने यौम जमहूरीया के मौक़ा पर पुलिस परेड ग्राउंड मैदान में क़ौमी तिरंगा लहराने और पुलिस की सलामी लेने के बाद मुख़ातिब करते हुए किया । उन्हों ने कहा कि समाजी इंसाफ़ के क़ियाम के लिए हम सभी को मुत्तहदा कोशिश करने की ज़रूरत है ।

इस सिलसिले में आज हम सब अह्द करें । उन्हों ने बताया कि हुकूमत इंतिहाई एहमीयत के हामिल राजीव यूह करना लो स्कीम के तहत नौजवानों को मुलाज़मत के मवाक़े फ़राहम कर रही है । ताहाल ज़िला में 13 हज़ार बेरोज़गारों को तर्बीयत दी गई है । किसानों की राहत कारी केलिए हुकूमत ने सभी मंडलों को ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा होने का ऐलान किया है।

ज़िला में 1,76,000 किसानों की फसलों का नुक़्सान हुआ है । जिस के मुआवज़ा केलिए हुकूमत को रिपोर्ट भेज दी गई है । कलेक्टर ने बताया कि अभय हसतम वाई एस आर की शुरू कर्दा स्कीम के तहत 60 साल से ज़ाइद उम्र वाले अफ़राद को 500 रुपय माहाना वज़ीफ़ा दिया जा रहा है ।

इस स्कीम में रियासत में ज़िला को पहला मुक़ाम हासिल है । दीगर वज़ाइफ़ की इजराई में भी ज़िला को सबक़त हासिल है । ज़िला मैं रूबा अमल मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती असकीमात की तफ़सीलात से कुलैक्टर ने इस मौक़ा पर वाक़िफ़ करवाया । उन्हों ने अमन-ओ-अमान की बरक़रारी केलिए महिकमा पुलिस की ख़िदमात की सताइश की । इस मौक़ा पर ज़िला एस पी डाक्टर वे रवींद्र ऐडीशनल एस पी बी विक्रम सिंह डी एस पी के चकरा पानी , ऐडीशनल ज़िला कलेक्टर और दीगर ओहदेदार मौजूद थे ।