मुजरिमीन को इंतिख़ाबी अमल से दूर रखने के इक़दामात

नई दिल्ली, ३१ दिसम्बर: ( पी टी आई ) हुकूमत ने ऐसे उम्मीदवारों को इंतिख़ाबात में हिस्सा लेने से रोकने की तजवीज़ पेश की हैं जिन के ख़िलाफ़ संगीन जराइम के तहत इंतिख़ाबात से एक साल क़बल चार्ज शीट पेश की गई है ।

चीफ़ इलेक्शन कमिशनर एस वाई क़ुरैशी ने ये इन्किशाफ़ करते हुए उम्मीद ज़ाहिर की है कि इंतिख़ाबी इस्लाहात पार्लीमैंट के बजट सैशन में मंज़ूर करलिए जाऐंगे । उन्हों ने कहा कि इलेक्शन कमीशन की एक तजवीज़ में तरमीम करते हुए अब ये तजवीज़ पेश की गई है कि ऐसे किसी भी उम्मीदवार के इंतिख़ाबात में हिस्सा लेने पर इमतिना आइद किया जा सकता है जिस के ख़िलाफ़ इंतिख़ाबात की तारीख़ से एक साल क़बल किसी संगीन जुर्म के तहत चार्ज शीट पेश की गई हो।

मिस्टर क़ुरैशी ने पी टी आई को इंटरव्यू देते हुए कहा कि हमें अफ़सोस है कि इंतिख़ाबी इस्लाहात को पार्लीमैंट के सरमाई इजलास में मंज़ूर नहीं किया जा सका । इस इजलास में 30 से 40 बिल्स मंज़ूर किए गए लेकिन हमारा बिल पेश नहीं किया गया जिस की वजह यही थी कि हुकूमत लोक पाल बल के सबब हमा वक़त मसरूफ़ रहे ।

मुझे उम्मीद है कि कम से कम बजट सैशन में इस बल को मंज़ूर करते हुए हुकूमत अपना वादा पूरा करेगी । मिस्टर याक़ूब क़ुरैशी ने कहा कि वज़ीर-ए-क़ानून सलमान खुर्शीद तीसरी मर्तबा ये वाज़िह तीक़न दे चुके थे कि सरमाई इजलास में बड़े पैमाने पर इंतिख़ाबी इस्लाहात से मुताल्लिक़ बिल मंज़ूर करलिया जाएगा जिस में मुजरिमीन को इंतिख़ाबी मैदान में दाख़िले से महरूम रखने और सयासी फंड्स की फ़राहमी को शफ़्फ़ाफ़ बनाने की तजावीज़ भी शामिल हैं ।