मुतास्सिरीन गुजरात फ़सादाद की बाज़ आबादकारी ना करने का मोदी पर इल्ज़ाम

अहमदाबाद, ३० नवंबर: (एजेंसी) जमात-ए-इस्लामी हिंद की रियास्ती शाख़ के सदर शकील अहमद ने चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी पर इल्ज़ाम आइद किया है कि उन्होंने 2002 के मुस्लिम कश गुजरात फ़सादाद के मुतास्सिरीन की बाज़ आबादकारी के लिए कुछ नहीं किया ।

अहमदाबाद में एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए शकील अहमद ने कहा कि नरेंद्र मोदी गुजरात फ़सादाद के मुतास्सिरीन की बाज़ आबादकारी के लिए कोई भी इक़दाम करने तैयार नहीं है और ना उन्हें उनकी परवाह है । उन्होंने कहा कि आइन्दा गुजरात असेंबली इलेक्शन के लिए मोदी की पार्टी बी जे पी ने उम्मीदवारों की दो फ़हरिस्तें जारी कर दी हैं लेकिन एक भी मुसलमान को बी जे पी उम्मीदवार मुक़र्रर नहीं किया गया ।

उन्होंने कहा कि मुल्क में ग़ुर्बत और बेरोज़गारी की किसी भी सयासी पार्टी को कोई फ़िक्र नहीं है । उन्हें सिर्फ़ बरसर-ए-इक़तिदार ( सत्ता) आने से दिलचस्पी है । बी जे पी और कांग्रेस एक दूसरे को इक़तिदार से बेदख़ल करने की और सयासी फ़ायदे हासिल करने की कोशिशों में मसरूफ़ हैं ।

मोदी कांग्रेस पर कीचड़ उछालते हैं और कांग्रेस भी उनके साथ यही सुलूक करती है । उन्होंने कहा कि गुजरात में मुसलमान नरेंद्र मोदी के जबर ( ज़ुल्म) को कभी भी फ़रामोश नहीं करेंगे ।