मुनज़्ज़म साज़िश के तहत सयासी इंतिक़ाम(बद्ला) मेरे हौसले पस्त नहीं हुए, अवाम की भरपूर ताईद हासिल: जगन

हैदराबाद। ( सियासत न्यूज़ ) सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि ऑप्रेशन जगन के तहत मुनज़्ज़म साज़िश के ज़रीया मेरे ख़िलाफ़ सयासी इंतिक़ाम(बद्ला) लिया जा रहा है।

उन्हों ने कहा कि इस मुआमले में क़ाइद अपोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू और कांग्रेस में मैच फिक्सिंग होचुकी है और मीडीया के चंद गोशे भी इस साज़िश का हिस्सा बने हुए हैं।ज़िला अनंत पुर में अवाम से ख़िताब(संबोधन) करते हुए जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि मेरे ख़िलाफ़ सी बी आई के ज़रीया जो भी मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं वो सब साज़िश का हिस्सा हैं।

उन्हों ने कहा कि वो हरगिज़ ख़ौफ़ज़दा नहीं हैं और ना ही उन के हौसले पस्त हुए हैं बल्कि मज़ीद बुलंद हुए हैं क्यों कि रियासत के अवाम उन के साथ हैं। जगन ने कहा कि सी बी आई की कारकर्दगी पर जो शुकूक थे वो हक़ीक़त में तब्दील होगए हैं क्यों कि जम्हूरी और क़ानूनी दायरे में रह कर नोटिस दिए बगै़र उन की कंपनीयों बशुमुल(जिन में) मीडीया के इदारों साक्षी चैनल और अख़बार के बैंक खातों को मुंजमिद(सिल) करदिया गया है।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस छोड़ने और अपने वालिद पर जान निछावर करने वालों के अफ़राद ख़ानदान से मुलाक़ात करने के लिए शुरू की गई पुर्सा यात्रा में उन्हें हासिल हुई अवामी ताईद से ख़ौफ़ज़दा होकर कांग्रेस मुझे हरासाँ कर रही है(डरा रही है)।उन्हों ने कहा कि रियासत के अवाम वाई एस आर कांग्रेस के साथ हैं और उन की कंपनीयों के ख़िलाफ़ की गई कार्यवाईयों पर रियासत के कोने कोने में अवाम और मीडीया के नुमाइंदों ने एहतिजाज किया है और बुरे वक़्त में सहारा बने हैं जिस के लिए वो इन सब से इज़हार-ए-तशक्कुर (शुक्रीया अदा)करते हैं।

उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि रियासत के 18 असेंबली हलक़ों और एक लोक सभा हल्क़ा के लिए होने वाले ज़िम्नी इंतेख़ाबात में अवाम वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के हक़ में वोट देते हुए हुकमरान कांग्रेस और असल अपोज़ीशन तेल्गुदेशम को सबक़ सिखाएं गे। उन्हों ने कहा कि डाक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी की जानिब से मुतआरिफ़ कर्दा फ़लाही स्कीमात(परिचित भलाइ स्किमों) को मौजूदा कांग्रेस हुकूमत नजर अंदाज़ कर(छोड) रही है, मेरे वालिद की तौहीन करते हुए और मेरे साथ साज़िश करके अवाम को फ़लाही स्कीमात के समरात(फाइदों) से महरूम कर रही है।

उन्हों ने कहा कि 12 अज़ला के अवाम वाई एस आर कांग्रेस पार्टी उम्मीदवारों को भारी अक्सरीयत(ज्यादा वोटों) से कामयाब बनाते हुए डाक्टर राज शेखर रेड्डी को भरपूर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने का फ़ैसला कर चुके हैं।जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि साक्षी मीडीया के ख़िलाफ़ कार्रवाई करते हुए इमरजंसी की याद को ताज़ा करदिया गया है।

कांग्रेस क़ाइदीन की दिल्ली में हिक्मत-ए-अमली तैयार करने और चंद्रा बाबू नायडू से मैच फिक्सिंग होने के बाद कार्रवाई हुई है लेकिन इस का अवाम के दरमयान ही फ़ैसला किया जाएगा।उन्हों ने कहा कि कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन सी बी आई को अपने हाथों का खिलौना बनाते हुए इस इदारा की ग़ैर जांनिब्दार(साफ सुथरी) इमेज को नुक़्सान पहुंचा रहे हैं और कांग्रेस‍ ओ‍ तेल्गुदेशम जम्हूरी अंदाज़ में इन का मुक़ाबला करने में नाकाम होचुके हैं इस लिए ग़ैर जमहूरी तरीका अपनाते हुए उन्हें हरासाँ-ओ-परेशान किया जा रहा है।

उन्हों ने कहा कि डाक्टर राज शेखर रेड्डी कि हकूमत का दौर रियासत के अवाम के लिए राहत फ़राहम करने वाला(आराम दायक) सुनहरी दौर था। 004 से 009 तक ग़रीब अवाम के लिए जो भी फ़लाही(भलाइ संबधीत) स्कीमात का एलान किया गया था उस की मिसाल सारे मुल्क में नहीं मिलती, कई रियास्तों ने आंधरा प्रदेश की तक़लीद(पैरवी) की थी क्यों कि फ़ोन करने के सिर्फ 20 मिनट में ज़रूरतमंद के पास 108 सरवीस पहुंच जाती थी लेकिन आज इस का कोई पुर्साने हाल(खबर लेने वाला) नहीं है।

उन्हों ने कहा कि फ़ीस रीमबर्समेंट और स्कोलर शीप्स भी वक़्त पर नहीं दी जा रही है और 9 घंटे मुफ़्त बर्क़ी(बीज्ली) के वाय‌दे को बरफ़दान की नज़र कर दिया गया है, किसान और सरकारी मुलाज़मीन भी परेशान हैं। समाज के तमाम तब्क़ात के साथ ज़िंदगी के तमाम शोबा-ए-हयात(जिवन संबधीत तमाम मस्लों) में नाइंसाफ़ी हो रही है। उन्हों ने कहा कि वाई एस आर कांग्रेस पार्टी इक़तिदार में आने के बाद डाक्टर राज शेखर रेड्डी का सुनहरी दौर वापिस आएगा।