मुलायम सिंह का वज़ीर-ए-आला बनना तक़रीबन तय

समाजवादी पार्टी के क़ाइद मुलायम सिंह यादव और रियास्ती समाजवादी पार्टी के सदर अखिलेश यादव एम पी ने गवर्नर बी एल जोशी से मुलाक़ात की। इस मुलाक़ात के बारे में दो बातें कही जा रही हैं एक तो ये इन दोनों क़ाइदीन की गवर्नर से मुलाक़ात ख़ैरसिगाली और होली की मुबारकबाद की ग़रज़ से हुई जबकि दूसरी बात ये कि मुलाक़ात के दौरान समाजवादी पार्टी ने तशकील हुकूमत का दावा पेश किया।

समाजवादी पार्टी के ज़राए ने इस बात की तसदीक़ की है कि मुलायम सिंह यादव अखिलेश यादव ने आज गवर्नर से मुलाक़ात के दौरान तशकील का दावा पेश किया और गवर्नर से उनके दावे को तस्लीम करते हुए मुलायम सिंह यादव की हलफ़ बर्दारी 12 मार्च को मुक़र्रर की है।

पार्टी के बाअज़ सीनीयर क़ाइदीन ने ये भी वाज़िह कर दिया है कि वज़ीर-ए-आला मुलायम सिंह यादव ही होंगे। इब्तदा में ज़रूर अखिलेश यादव का नाम सुना जा रहा था। पार्टी के सीनीयर क़ाइद नरेश अग्रवाल, बलराम यादव वग़ैरा ने पारलीमानी बोर्ड के इजलास में राय दी कि चूँकि अखिलेश यादव की क़ियादत में पार्टी ने इतनी शानदार कामयाबी हासिल की है, इसलिए उन्हें चीफ़ मिनिस्टर मुंतखिब किया जाना चाहीए, लेकिन बादअज़ां मुलायम सिंह यादव का नाम पूरी शिद्दत के साथ उभरा।

समाजवादी मुक़न्निना पार्टी का इजलास 10 मार्च को मुक़र्रर है, जिसमें नए क़ाइद का इंतेख़ाब किया जाएगा।