मुल्क की सरहदें गैर महफ़ूज़

लखनऊ: बीएसपी सरबराह मायावती ने वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी पर शदीद तन्क़ीद की और कहा कि ख़ारिजा पॉलीसी बिलख़ुसूस पाकिस्तान के बारे में गैर मुस्तक़िल मिज़ाजी की वजह से मुल्क की सरहदें गैर महफ़ूज़ हो गई हैं। उन्होंने पार्टी कारकुनों से ख़िताब करते हुए कहा कि मोदी हुकूमत की बिलख़ुसूस पाकिस्तान के बारे में ख़ारिजा पॉलीसी एसा लगता है कि अदम इस्तिक़लाल और गैर मूसिर है।

यही वजह है कि सरह‌दात पर हालात इंतेहाई गैर महफ़ूज़ हैं और एसा पहले कभी नहीं था। उनका ये तबसेरा पठानकोट फ़िज़ाईया के अड्डे पर दहशतगर्दों के ख़िलाफ़ जारी ऑपरेशन के पस-ए-मंज़र में हुआ। मायावती ने कहा कि लोक सभा इंतेख़ाबात के दौरान बी जे पी क़ाइदीन जो बातें किया करते थे इस से एसा लग रहा था कि पाकिस्तान के ताल्लुक़ से हिन्दुस्तान की ख़ारिजा पॉलीसी तब्दील होगी और इस्तिहकाम यक़ीनी होगा लेकिन एसा लगता है कि मौजूदा पॉलीसी इंतेहाई गैर मूसिर है।

उत्तरप्रदेश में हुक्मराँ समाजवादी पार्टी पर तन्क़ीद करते हुए उन्होंने कहा कि अवाम की बहबूद के लिये हुकूमत ने कुछ नहीं किया। हुकूमत ने एसी कोई ख़िदमत अंजाम नहीं दी और ना ही अवामी भलाई के काम किए जिसकी वजह से रियासत में अफ़रातफ़री की कैफ़ियत पाई जाती है।

समाजवादी पार्टी क़ाइदीन साइकिल चलाने , ख़ानदान की तशहीर और सेफ़ाई महातसो मैं फैमिली शो में भी मसरूफ़ हैं। हुकूमत के पास रियासती पुलिस सरबराह के तक़र्रुर के लिये वक़्त नहीं। उन्होंने नए तक़र्रुर किए गए डीजीपी जावेद अहमद को एक दयानतदार और बा सलाहियत ओहदेदार क़रार दिया और कहा कि उन्हें अफ़सोस इस बात का है कि समाजवादी पार्टी हुकूमत में फ़र्ज़शनास ओहदेदारों को दियानतदारी से काम करने नहीं दिया जाता।