मुल्क गीर हड़ताल और बंद के दौरान तशद्दुद

नई दिल्ली, 21 फरवरी: हरियाणा में एक यूनियन लीडर हलाक कर दिया गया,और दिल्ली के मुज़ाफ़ात नोईडा के कारख़ानों में तोड़फोड़ मचाई गई जबकि तशद्दुद के इक्कादुक्का वाक़ियात के साथ आज की दो रोज़ा हड़ताल जिस का ऐलान ट्रेड यूनियंस ने किया था, आग़ाज़ हुआ। इस हड़ताल और बंद पर मिला जुला रद्दे अमल देखा गया। बेंकिंग ख़िदमात मफ़लूज होगईं और अवामी ट्रांसपोर्ट में ख़लल अंदाज़ी हुई, जबकि ट्रेड यूनियनों का दावा हैकि हड़ताल और बंद की अपील पर ज़बरदस्त रद्दे अमल हासिल हुआ, जिस की माज़ी में कोई मिसाल नहीं मिलती।

उन्होंने कहा कि उम्मीद हैकि हुकूमत उन के मुतालिबात की यकसूई के सिलसिले में कम अज़ कम अब बेदार होजाएगी। कैरा, त्रिपुरा और बिहार रियासतों में मामूलाते ज़िंदगी दिरहम ब्रहम होगए। तशद्दुद के इक्कादुक्का वाक़ियात की कर्नाटक और ओडीशा से इत्तेलाआत मिली‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍। कई शहरों में एहतिजाजी जुलूस निकाले गए। परवाज़ें और ट्रेन ख़िदमात ग़ैर मुतास्सिर रहे। 11 ट्रेड यूनियनों ने यू पी ए हुकूमत की मआशी और मुबय्यना मज़दूर दुश्मन पालीसियों के ख़िलाफ़ बतौरे एहतिजाज दो रोज़ा मुल्क गीर हड़ताल और बंद का ऐलान किया था।

रियासती दारुल हुकूमतों से मौसूला इत्तेलाआत के बमूजब माली ख़िदमात मफ़लूज रहे। बस चलाने वालों को मुश्किलात का सामना करना पड़ा। हरियाणा में बस ड्राईवर ने नरेंद्र सिंह को बस से कुचल डाला वो ए आई टी यू सी का ख़ाज़िन था, और अम्बाला डिपो से बाहर आने वाली बस को रोकने की कोशिश कररहा था। ज़िला सदर हरियाणा रोड वेज़ वर्कर्स यूनियन इंदर सिंह भगाना ने कहा कि दो मुक़ामात पर मज़दूर फेक्ट्री मालिकों से मुतसादिम होगए।

ये वाक़िया एक रेडीमेड मलबूसात की इमारत में पेश आया। उन्होंने गाड़ियों मे आग लगा दी, जिस की वजा से ओहदेदार पी ए सी को ताय्युनात करने पर मजबूर होगए। मज़दूरों ने तोड़फोड़ मचाई और सनअती जायदादों को नुक़्सान पहुंचाया। ग्रेटर नोईडा के सेक्टर 82 से दाख़िला के मुक़ाम तक जो सनअती पट्टी है, कारकुनों ने एक कार एक बस और एक फ़ायर इंजन को जला दिया। अवाम मलबूसात तैयार करनेवाली फेक्ट्री में घुस गए। जो चीज़ नज़र आई उसे लूट लिया।

रजिस्टर्ड फाड़ दिए, खिड़कियों के शीशे तोड़ दिये, और कई कारों को जला दिया। तृणमूल कांग्रेस ज़ेरे इक़तिदार मग़रिबी बंगाल में मामूलाते ज़िंदगी जुज़वी तौर पर मफ़लूज होगए। दुकानें, बाज़ार और तिजारती इदारे कोलकता के कई इलाक़ों में बंद रहे। ताहम सरकारी बसें और ट्रामें कसीर तादाद में चलाई गईं। नई दिल्ली में ऑटोरिक्शा और टेक्सी जुज़वी तौर पर हड़ताल की ताईद में सड़कों से ग़ायब रहे।

बस ख़िदमात भी जुज़वी तौर पर मुतास्सिर हुईं, क्योंकि बाज़ ट्रांसपोर्ट यूनियनें भी हड़ताल में शरीक थीं। हड़ताल का ऐलान मुल्क के तिजारती मर्कज़ मुंबई में 100 फ़ीसद देखा गया। बेंकिंग और इंशोरंस शोबे के मुलाज़मीन ने ख़िदमात को मुकम्मल तौर पर मफ़लूज कर दिया। गुरूदास गुप्ता ने चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी को चैलेंज किया कि वो हड़ताल को गै़रक़ानूनी क़रार दे कर दिखाएं।

हड़ताल में भारतीय मज़दूर सिंह, आई एन टी यू सी, ए आई टी यू सी, हिंद मज़दूर सभा, ई आई टी यू और ए आई यू टी यू सी ने शिरकत की। नुक़्सान का तख़मीना 20 हज़ार करोड़ रुपये लगाया गया है। गुरूदास गुप्ता ने नोईडा और अम्बाला में तशद्दुद की मुज़म्मत करते हुए पुर तशद्दुद वाक़ियात के लिए माज़रत ख़्वाही की।