मुशर्रफ़ के ख़िलाफ़ हुसूल इंटरपोल नोटिस का अमल शुरू

पाकिस्तान के वज़ीर दाख़िला रहमान मलिक ने कहा है कि हुकूमत ने साबिक़ फ़ौजी हुक्मराँ परवेज़ मुशर्रफ़ की गिरफ़्तारी के लिए इंटरपोल से रेड कॉर्नर नोटिस हासिल करने के अमल को अपनी मंज़ूरी देदी है । उन्हों ने बताया कि वोज़ारत-ए-दाख़िला की मंज़ूरी वफ़ाक़ी तहक़ीक़ाती एजंसी को भेज दी गई है जो इस मुआमले पर काम कर रही है । उन्हों ने कहा कि उन्हें उम्मीद है कि एफ आई ए वोज़ारत-ए-दाख़िला की हिदायत पर अमल करते हुए आइन्दा चंद यौम में इंटरपोल को मकतूब तहरीर करेगी ।

वज़ीर दाख़िला ने दीगर मसाइल पर एक सवाल के जवाब में कहा कि मुल़्क दुश्मन क़ुव्वतें शीया सुननी फ़सादात कराने की कोशिश कर रहे हैं । सानिहा कोहिस्तान की ज़िम्मा दारी किसी कल अदम तंज़ीम ने क़बूल नहीं की , इंतहापसंदों को कैफ़र-ए-किरदार तक पहुंचाने तक नहीं छोड़ेंगे । रहमान मलिक ने कहा कि कोहिस्तान में बस पर की गई फायरिंग के वाक़िया की जितनी भी मुज़म्मत की जाय वो कम है जबकि ये वाक़िया मुलक को ग़ैर मुस्तहकम करने की साज़िश है और इस से क़बल कोइटा में भी ऐसा वाक़िया रौनुमा होचुका है ।

उन्हों ने कहा कि कोहिस्तान में बीस शिद्दत पसंदों ने कमांडोज़ की वर्दियां पहन रखी थीं जिन्हों ने शनाख़ती कार्ड चैक करके अहल-ए-तशीअ के नामों से शनाख़्त रखने वालों को निशाना बनाया । उन्हों ने कहा कि इस वाक़िया में 18 लोग शहीद हुए जिन में 8 का ताल्लुक़ गिलगित ,सात का ताल्लुक़ हनज़ा नगर और तीन का ताल्लुक़ इस्तवर से है।उन्हों ने कहा कि मुल़्क दुश्मन क़ुव्वतें पाकिस्तान में शीया सुनी फ़सादाद कराने की मज़मूम कोशिशें कररही हैं ।

ताहम उन्हें उन के मज़मूम मक़ासिद में कामयाब नहीं होने दिया जाय गा। एकदीगर सवाल के जवाब में वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि सानिहा कोहिस्तान के बाद उन्हों ने गिलगित बलतिसतान के तमाम शीया उल्मा किराम से राबिता किया और उन्हें यक़ीन दहानी करवाई कि गिलगित बलितसतान में अमन के क़ियाम को हर सूरत यक़ीनी बनाया जाएगा जिस पर शीया उल्मा किराम ने भी मौजूदा हालात के बावजूद पुरअमन रहने की यक़ीन दहानी करवाई है। रहमान मलिक ने कहा कि ऐसे वाक़िया को किसी सूरत नज़र अंदाज नहीं किया जा सकता है और इस वाक़िया के शवाहिद इकट्ठे करने का सिलसिला शुरू करदिया गया है ।