मुसलमानों को हरासानी : के सी आर मोदी खु़फ़ीया मुआहिदा का हिस्सा

साबिक़ रुकने पार्लियामेंट विकल हिंद कांग्रेस तर्जुमान मधु गौड़ याशिकी ने पुलिस तहवील में फ़ौत होने वाले निज़ामबाद के नागा राम से ताल्लुक़ रखने वाले शेख़ हैदर के अफ़रादे ख़ानदान से मुलाक़ात की और उन्हें माली इमदाद फ़राहम क्या।

मधोगोड़ याशिकी ने निज़ामबाद दौरे के मौके पर कांग्रेस अक़लियती क़ाइदीन एम ए क़ुद्दूस कारपोरेटर, सय्यद नजीब अली एडवोकेट,मौलाना क्रीमुद्दीन कमाल, सदर अक़लियती डिपार्टमेंट कांग्रेस समीर अहमद और् दुसरे क़ाइदीन के हमराह शेख़ हैदर के मकान पहुंच कर उनके वालिद शेख़ बाबू, बहन अजमेरी बेगम और उन के भाई शेख़ अहमद से मुलाक़ात की और तफ़सीलात हासिल किया।

मधोगोड़ याशिकी ने मरहूम शेख़ हैदर के ख़ानदान के हालात को देख कर अफ़सोस का इज़हार किया बादअज़ां सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए इस वाक़िये पर एहतेजाज करते हुए कहा कि शेख़ हैदर के मौत के ज़िम्मेदार ओहदेदारों को मुअत्तल करने के मसले का हल नहीं होसकता।

इन के ख़िलाफ़ दफ़ा 302 दर्ज करने और इस वाक़िये की आला सतही तहक़ीक़ करने और उन्हें हुकूमत की तरफ से एक्स गरीशया और मकान तामीर करके देने का मुतालिबा किया।

उन्होंने आए दिन मुसलमानों पर होने वाले वाक़ियात पर तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि मर्कज़ और रियासत में फ़िकऱ्परस्त सरकारें हुकूमत कररही हैं। रियासती टी आर एस हुकूमत मोदी हुकूमत की ताईद हासिल करने के लिए मुसलमानों को एनकाऊंटर के नाम पर हलाक किया है।