मुसालहतकार माविस्टों से मुलाक़ात के लिए रवाना

ज़िला कलेक्टर सुकमा मिस्टर एलेक्स पाल मेनन के अग़वा का बोहरान आज आठवें दिन में दाख़िल हो गया है। इस दौरान मुसालहत कार आज टेयर मीटला जंगलात के लिए रवाना होगए ताकि छत्तीसगढ़ हुकूमत के साथ उन के मुतालिबात के सिलसिला में हुई बातचीत से माविस्टों को वाक़िफ़ कराया जा सके।

चीफ़ मिनिस्टर रमन सिंह के प्रिंसिपल सेक्रेटरी एन विजेन्द्र कुमार ने पी टी आई को बताया कि मुसालहत कारों ने हुकूमत की जानिब से मुक़र्रर किए गए मुबस्सिरीन के साथ दो दौर के मुज़ाकरात किए। बादअज़ां उन्होंने टीरमीटला जाने की ख़ाहिश ज़ाहिर की जो माविस्टों का ताक़तवर गढ़ है।

बताया जाता है कि हुकूमत ने उन की रवानगी के लिए ज़रूरी इंतेज़ामात किए और ख़ातिरख्वाह स्कियोरिटी की भी यक़ीन दहानी कराई है। ऐडीशनल डायरेक्टर जनरल पुलिस (इंसेदाद माविस्ट आप्रेशन) राम निवास ने बताया कि बी डी शर्मा और प्रोफेसर जी हर गोपाल जिन्होंने माविस्टों की जानिब से बातचीत की थी, हेलीकाप्टर के ज़रीया चनतनलर पहूंच गए हैं।

उन्होंने कहा है कि यहां से वो टीरमीटला रवाना होंगे जो घना जंगलाती इलाक़ा है और सिर्फ 2 व्हीलर के ज़रीया ही यहां पहूँचा जा सकता है। तक़रीबन तीन दिन क़ब्ल सी पी आई लीडर मनीष कुँजम मोटर साईकल पर टीरमीटला गए थे जहां उन्होंने 26 साला मेनन को अदवियात हवाला किए। माविस्टों ने 21 अप्रैल को मेनन का अग़वा किया था।

क़ब्लअज़ीं साबिक़ आई ए एस ऑफीसर शर्मा ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि वो शाम तक राय पर वापस होंगे। उन्होंने बोहरान की जल्द अज़ जल्द यकसूई का यक़ीन ज़ाहिर किया। माविस्टों ने 2006 आई ए एस ऑफीसर की रिहाई के बदले 17 महरूस माविस्ट क़ाइदीन की रिहाई, ऑप्रेशन ग्रीन हंट रोक देने और स्कियोरिटी फ़ोर्सेस को बेस्तर इलाक़ा से अपने बरेक़्स वापस कर देने का मुतालिबा किया है।

चीफ़ मिनिस्टर ने कल कहा था कि माविस्टों के मुतालिबात पर क़ानूनी दायरा कार में रहते हुए ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया जाएगा।