मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात देने का मुतालिबा

नलगेंडा 28 जून:डॉ ए ए ख़ान और मुहम्मद मुजीबुद्दीन आर्गेनाईज़रस मुस्लिम मुत्तहदा महाज़ नलगेंडा ने एक सहाफ़ती बयान जारी करते हुए बताया कि मुस्लिम मुत्तहदा मतहाज़ नलगेंडा के ज़ेर-ए-एहतेमाम एक तारीख़ साज़ मोटर साइकिल रियाली मीनार प्रकाशम बाज़ार से क्लाक टावर तक निकाली गई क्युंकि चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने चुनाव से पहले मुस्लिम अक़लियत से वादा किया था और पार्टी के चुनाव मंशूर में बताया कि टी आर एस कामयाब होजाएगी तो मुसलमानें के लिए तालीम-ओ-मुलाज़मत में 12 फ़ीसद रिज़र्वेशन ( तहफ़्फुज़ात ) कोटा अलॉट किया जाएगा।

लेकिन एक साल का वक़्त गुज़र चुका है अभी तक इस पर किसी किस्म का अमल नहीं हुआ। इस रियाली का मक़सद मुसलमानें को तालीम-ओ-मुलाज़िमत, क़ानूनसाज़ असेंबली और हुकूमत के मुक़ामी इदारों में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात मुख़तस करने के अहकामात जारी करवाने के लिए तेलंगाना रियासती हुकूमत को याददहानी करवाते हुए दबाओ डालना है।

अनक़रीब माह जुलाई में रियासत तेलंगाना के सरकारी शोबों में 25 हज़ार मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत के लिए तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन की तरफ से तक़र्रुत का आलामीया जारी होने को है, तक़र्रुत का आलामीया जारी होने से पहले मुलाज़िमत में 12 फ़ीसद रिज़र्वेशन ( तहफ़्फुज़ात ) कोटा अलॉट किया गया तो मुस्तहिक़ तालीम-ए-याफ़ता उम्मीदवार मुस्तफ़ीज़ होसकते हैं। 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के अहकामात जारी करने में ताख़ीर की वजह से सरकारी मुलाज़िमत के मुंतज़िर बहुत सारे उम्मीदवारों की उम्र तजावुज़ होने को है।