मुस्लमान भी अलहदा रियासत तलंगाना के क़ियाम के हामी

नलगुनडा। 06नवंबर,( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) तारीख़ इस बात की गवाह है कि कोई क़ुर्बानी रायगां नहीं जाती, इसी तरह तशकील तलंगाना रियासत के वाहिद मक़सद केलिए साबिक़ वज़ीर मिस्टर कूमट रेड्डी वेंकट रेड्डी की जानिब से पहले ओहदों और अब भूक-ओ-प्यास की क़ुर्बानियां ज़रूर रंग য৒ब लाएंगेगी।

इन ख़्यालात का इज़हार मुमताज़ क़ानूनदां-ओ-सदर ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट तलंगाना मुस्लिम जवाइंट ऐक्शण कमेटी क़ाइद जनाब मुहम्मद उसमान शहीद ने मुस्ताफ़ी रियास्ती वज़ीर-ओ-रुकन असैंबली नलगनडा मिस्टर के वेंकट रेड्डी की चौथे दिन की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल कैंप पहुंच कर इज़हार यगानगत के बाद जलसा को मुख़ातब करते हुए किया।

उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से क़ायम की गई सिरी कृष्णा कमेटी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि फाईव स्टार होटलों में बैठ कर बनाई गई रिपोर्ट में तलंगाना तहरीक से अटूट तौर पर वाबस्ता मुस्लमानों को तहरीक से दूर करने की साज़िश की गई। उन्हों ने बताया कि कमेटी के अरकान को ये इलम नहीं कि अलहदा रियासत तलंगाना की जद्द-ओ-जहद में सब से पहले एक मुस्लिम नौजवान बंदे अली शहीद हुए थे तो फिर मुस्लमान इस तहरीक से दूर क्योंकर हुई।

उन्हों ने कहाकि मुस्लमान भी अलहदा रियासत तलंगाना का क़ियाम चाहते हैं। मुत्तहदा रियासत में सब से ज़्यादा नुक़्सान मुस्लमानों का ही हुआ ही, उन्हों ने रियासत की तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ बताया कि मुत्तहदा रियासत के क़ियाम के बाद सिर्फ हाईटेक सिटी और फ़्लाई ओवरब्रिज की तामीर ही अमल में लाई गई जबकि हैदराबाद में चारमीनार, उस्मानिया यूनीवर्सिटी, हाइकोर्ट-ओ-दीगर निज़ाम ममलकत की ही देन ही।

उन्हों ने कहा कि अलहदा रियासत तलंगाना का क़ियाम यक़ीनी ही, कोई ताक़त उस को रोक नहीं सकती। क़ब्लअज़ीं तलंगाना मुस्लिम जवाइंट ऐक्शण कमेटी नलगनडा की जानिब से बाद नमाज़ जुमा मदीना मस्जिद से रिया ली का एहतिमाम किया गया।रिया ली क्लाक टावर सैंटर ( तलंगाना चौक ) पहूंच कर हड़ताली क़ाइद वीनकटा रेड्डी से इज़हार यगानगत किया।

इस रिया ली में तलंगाना मुस्लिम जे ए सी क़ाइदीन जनाब अलावा लदेन अंसारी, जनाब सय्यद तारिक़ कादरी, ख़्वाजा फ़रीद उद्दीन, मुहम्मद अज़ीम उद्दीन, मुहम्मद मुजीब उद्दीन ताहिर, अज़ीज़ उद्दीन बशीर, सय्यद नक़ी हुसैन, सय्यद फ़रीद उद्दीन, जमाल कादरी के इलावा दीगर क़ाइदीन शामिल थी।

इन क़ाइदीन ने उर्दू में तक़रीर करते हुए रुकन असैंबली नलगनडा के हड़ताली क़ाइद मिस्टर के वेंकट रेड्डी की हौसला-ओ-हिम्मतअफ़्ज़ाई करते हुए कहा कि इलाक़ा के तमाम मुस्लमान इस जद्द-ओ-जहद में मुकम्मल ताईद-ओ-हिमायत करते हुई तुम आगे बढ़ो हम तुम्हारे साथ हैं इन क़ाइदीन ने मर्कज़ी हुकूमत से ख़ाहिश की कि वो अलहदा रियासत के क़ियाम से मुताल्लिक़ पार्लीमैंट में फ़ौरी बिल पेश करे और इक़दामात का आग़ाज़ करी.