मुस्लमान क़िब्ला अव्वल को बचाने फ़लस्तीन में जमा हो जाएं: उल्मा

आलम इस्लाम से अपील की गई है कि क़िब्ला अव्वल को बचाने के लिए मुस्लमान फ़लस्तीन में जमा हो जाएं। फ़लस्तीन के बाहर सरगर्म उलमा ए इकराम और दीगर मज़हबी शख्सियतों ने ख़बरदार किया है कि इंतेहापसंद दुश्मन सीहोनियों के हाथों मस्जिद ए अक़्सा को शहीद करने की साज़िश की गई है।

क़िब्ला अव्वल के ख़िलाफ़ शरानगे ज़्यां की जा रही हैं । इंतेहापसंद यहूदी औरतों और मर्दों के इन दिनों क़िब्ला अव्वल में मुसलसल इजतिमाआत किसी बड़े ख़तरा से ख़ाली नहीं है। उल्मा ने इसराईल को इंतिबाह दिया कि वो ये ना समझे कि यहूदी मुस्लमानों के क़िब्ला अव्वल के ख़िलाफ़ शर अंगेज़यां करते रहेंगे और मुस्लिम दुनिया ख़ामोश तमाशाई का किरदार अदा करेगी ।

क़िब्ला अव्वल को नुक़्सान पहुंचा तो दुनिया भर के मुस्लमान फ़लस्तीन और बैत उल-मुक़द्दस में जमा होंगे । मर्कज़ इत्तेलाआत फ़लस्तीन के मुताबिक़ लेबनान के दार-उल-हकूमत बेरूत में उल्मा कौंसल के हेडक्वार्टर से जारी एक ब्यान में कहा गया है कि हम मस्जिद ए अक़्सा में यहूदीयों की मुसलसल आमद-ओ-रफ़त और क़िब्ला अव्वल के ख़िलाफ़ जारी शर अंगेज़ियों का बारीक बेनी से जायज़ा ले रहे हैं ।

अगर इस्राइल ने इंतहापसंदों को मस्जिद ए अक़्सा पर हमलों से ना रोका तो अरब अक़्वाम की अवामी ताक़त और पूरी मुस्लिम दुनिया को मस्जिद ए अक़्सा में जमा होने की अपील की जाएगी। फ़लस्तीन की मुनज़्ज़म मज़हबी और अस्करी जमात-ए-इस्लामी तहरीक मुज़ाहमत हम्मास ने कहा है कि इंतेहापसंद यहूदी आबादकारों की क़िब्ला अव्वल पर मुसलसल यलग़ार के पीछे सीहोनी रियासत का हाथ है जो इंतहापसंदों को इस्तेमाल करके मस्जिद ए अक़्सा को शहीद करने के दर पे है।

मर्कज़ इत्तेलाआत फ़लस्तीन के मुताबिक़ हम्मास की जानिब से जारी एक बयान में यहूदी आबादकारों की जानिब से मस्जिद ए अक़्सा की मुसलसल बेहुर्मती की शदीद मुज़म्मत की है और सीहोनी रियासत को ख़बरदार किया है कि वो इंतेहापसंदों को मुस्लमानों के मुक़द्दस मुक़ाम की बेहुर्मती से रोक दे वर्ना इसके संगीन नताइज के ज़िम्मेदारी क़बूल करने के लिए तैयार हो जाए।