मुस्लिम अक़लियतों की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत संजीदा

करनूल के एस वि काम्प्लेक्स कांफ्रेंस हाल में मुस्लिम अक़लियतों के मसाइल और उसकी यकसूई के लिए रुकने असेंबली करनूल एस वि मोहन रेड्डी ने गोल मेज़ कांफ्रेंस का इनइक़ाद अमल में लाया।

इस मौके पर शहर भर के उल्मा , दानिश्वर तबक़ा ने शिरकत की। एस वि मोहन रेड्डी ने ख़िताब करते हुए कहा कि मुस्लिम अक़लियतों के तरक़्क़ी के लिए संजीदगी से कोशिश की जा रही है बिलख़सूस शहर में हज हाउज़ का क़ियाम , पासपोर्ट आफ़ीस का क़ियाम , माइनॉरिटी हॉस्पिटल , वग़ाईरा के लिए बहुत सारे लोगों ने दरख़ास्तें की हैं।

इस के मुताल्लिक़ असेंबली में इन चीज़ों को करनूल में क़ायम करने के लिए जुस्तजू की जाएगी। उन्होंने कहा कि मुस्लिम अक़लियतों की शादी के लिए जो हुकूमत इजतिमाई तौर पर शादियां करवाती थी। मुस्लिम अक़लियतें इस में हिस्सा नहीं ले पारही हैं। क्युंकि वो इजतिमाई तौर पर मदद लेने से गुरेज़ कररहे हैं।

लिहाज़ा ग़रीब लड़कीयों को शादी के लिए हुकूमत की तरफ से अलीहिहदा तौर पर रक़म मंज़ूर करने का हुकूमत से मुतालिबा किया गया है। इतना ही नहीं रक़म को 25 हज़ार से बढ़ा कर इंतेख़ाबात के मौके पर किए गए वादे के मुताबिक़ 50 मंज़ूर करने के लिए दबाव डाला जाएगा।

रुकने असेंबली ने कहा कि जगन मोहन रेड्डी ने करनूल के अक़लियतों के लिए एम एलसी सीट देने का वादा किया था लेकिन ये वादा पूरा नहीं होसका क्युंकि जगन मोहन रेड्डी इक़तिदार में नहीं आए।इस मौके पर पबलीशर बज़म आईना सय्यद क़ुदरत उल्लाह कादरी, मौलाना अबदुलमाजद , मौलाना अबदुलज़बीर अहमद ख़ान वग़ैरा शरीक रहे।