मुस्लिम तहफ़्फुज़ात फ़राहमी के ताल्लुक़ से कमीशन का क़ियाम

टी आर एस हुकूमत की तरफ से मुस्लिम तहफ़्फुज़ात फ़राहमी के ज़िमन में कमीशन के क़ियाम का हम ख़ौरमक़दम करते हैं। टी आर एस जमात ने चुनाव के वक़्त तेलंगाना के अक़लियतों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात देने का वादा किया था उस को अमली जामा पहनाने की ग़रज़ से टी आर एस हुकूमत की तरफ से कमीशन का क़ियाम अमल में लाया गया है जो हुकूमत को रिपोर्ट पेश करेगा। अगरचे कि कमीशन बरक़रफ़तारी से पेश करता है तो जल्द अज़ जल्द अक़लियतों को फ़ायदा पहुंचेगा तेलंगाना के अक़लियतों में खासतौर से मुसलमानों की मईशत बहुत कमज़ोर है बल्कि हर शोबा-ए-हियात में मुस्लमान पसमांदा होकर रह गया है।

बाबर शेख़ कन्वीनर अंजुमन इत्तेहाद मिल्लत रियासत तेलंगाना ने अपने एक सहाफ़ती बयान में कहा। उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना शादी मुबारक स्कीम के तहत शादी के लिए ग़रीब मुसलमानों को 51,000/- रुपये देना तए किया और उस को अमली जामा पहनाया जो एक काबिल-ए-तारीफ़ कारनामा है लेकिन इस के शराइत बड़े ही परेशानकुन हैं जिस की वजह से लोग मावसी का शिकार होरहे हैं जैसा कि एम् आर ओ ऑफ़िस से फ़लां सर्टिफिकेट फ़लां ऑफ़िस से दूसरा तीसरा सर्टिफिकेट वग़ैरा वग़ैरा अगरचे के हुकूमत इस स्कीम को आसान शराइत के ज़रीये एक ही महिकमा यानी महिकमा अक़लियती बहबूद तक ही मह्दूद करदेती तो हर ग़रीब इस स्कीम से मुस्तफ़ीद होता।

उन्होंने रियासत के अज़ला से ताल्लुक़ रखने वाले सोशल वर्कर्स से ये ख़ाहिश की के वो इस स्कीम के मुताल्लिक़ ग़रीब अवाम में शऊर बेदार करें। इं शा अल्लाह ग़रीब अवाम सद फ़ीसद मुस्तफ़ीद होगी और अल्लाह आप को अज्र अज़ीम अता फ़रमाएगा।