मुस्लिम नौजवानों पर हमले , तेलंगाना तहरीक को बदनाम करने की कोशिश-कूदनड्डा राम

हैदराबाद । 12 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी सयासी के चीरमन प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने साई कृष्णा हॉस्पिटल पहुंचकर ज़ख़मी मुस्लिम नौजवानों की इयादत की । इस मौक़ा पर उन के हमराह अमजद उल्लाह ख़ान ख़ालिद कारपोरीटर आज़म पूरा हामिद मुहम्मद ख़ान सदर एम पी जे भी मौजूद थे बादअज़ां उन्हों ने ज़ख़मीयों के लवाहिक़ीन और ज़ख़मी नौजवानों की तशख़ीस कररहे डाक्टर से भी मुलाक़ात की और मीडीया से बात करते हुए मुस्लिम नौजवानों को निशाना बनाने के वाक़िया की मुज़म्मत करते हुए मज़कूरा वाक़िया को गहिरी साज़िश क़रार दिया है ।

उन्हों ने कहाकि कांग्रेस के मर्कज़ी क़ाइदीन की जानिब से तेलंगाना पर ब्यान के फ़ौरी बाद इस किस्म के वाक़ियात का पेश आना तेलंगाना तहरीक को बदनाम करने और तेलंगाना के हिन्दू और मुस्लमानों के दरमयान मुनाफ़िरत फैलाने की कोशिश है उन्हों ने कहाकि जब कभी तेलंगाना तहरीक अपनी मंज़िल के क़रीब होती है तो इस किस्म के वाक़ियात पेश आते हैं उन्हों ने मज़कूरा वाक़ियात को सयासी साज़िश क़रार देते हुए कहा कि फ़िकऱ्ापरस्त इस किस्म के वाक़ियात का फ़ायदा उठाते हैं जिस से माहौल कशीदा होजाता है

उन्हों ने कहाकि फ़िकर्कापरस्त ताक़तों के मंसूबों को नाकाम बनाने का काम हुकूमत का है उन्हों ने मुस्लिम नौजवानों पर हमले में मुलव्वस ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का हुकूमत से मुतालिबा किया है उन्हों ने ज़ख़मी नौजवानों के लवाहिक़ीन से कहाकि वो 12 नवंबर को रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला से इस ज़िमन में मुलाक़ात करेंगे और उन्हें वाक़िया की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए ख़ातियों को कैफ़र-ए-किर्दार तक पहुंचाने का मुतालिबा करेंगे।।