मुस्लिम नौजवानों पर हमलों में मुलव्विस टोली की निशानदेही

हैदराबाद 11 नवंबर (सियासत न्यूज़ ) मुस्लिम नौजवानों को निशाना बनाते हुए उन पर क़ातिलाना हमले करनेवाली टोली की निशानदेही करली गई है और पुलिस अनक़रीब इन हमलों के पसेपर्दा मुलव्विस हिन्दू तंज़ीमों से वाबस्ता अश्रार को मंज़रे आम पर लाएगी । बावसूक़ ज़राए ने बताया कि काच्चि गौड़ा बोइन पली और चिक्कड़ पली इलाक़ों में मुस्लिम नौजवानों पर क़ातिलाना हमलों में मुलव्विस अफ़राद की गिरफ़्तारी केलिए महाराष्ट्रा और टामिलनाडो को हैदराबाद पुलिस की 7 ख़ुसूसी टीमें रवाना की गई है और उन रियास्तों के पुलिस सरबराहों से आंधरा प्रदेश पुलिस मुसलसल रब्त में हैं ।

बताया जाता है कि शहर में मुस्लिम नौजवानों को निशाना बनाने केलिए हिन्दू बुनियाद परस्त तंज़ीमों से वाबस्ता चंद अश्रार ने टोली की शक्ल में ये वारदातें अंजाम दी हैं ।ज़राए ने मज़ीद बताया कि सिटी पुलिस के मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनस बिशमोल टप्पा चबूतरा कुलसूम पूरा मीरचोक चिक्कड़ पली के इलावा टास्क फ़ोर्स ऑफ़िस में भी कई मुश्तबा अफ़राद को हिरासत में लेकर उन से कड़ी तफ़तीश की जा रही है।

एन्टुली जिन्स ज़राए बतायाकि इलाक़ा चिक्कड़ पली में पेश आए वाक़िया में अश्रार की गिरफ़्तारी अमल में आई और कड़ी तफ़तीश में इस मुजरिमाना साज़िश का इन्किशाफ़ हुआहै ।बावर किया जाता है कि टास्क फ़ोर्स ने श्याम नामी शख़्स को हिरासत में लेकर उस की कड़ी तफ़तीश की और इस ने तहक़ीक़ात के दौरान ये इन्किशाफ़ किया कि इस के इलावा और कई अश्रार हमले की वार इद्दत में मुलव्विस हैं और वो पड़ोसी रियासत टामलनाडो और महाराष्ट्रा में पनाह लिए हुए हैं ।

इसी दौरान पुलिस ने मंगल हॉट के तलगोदीशम कारपोरीटर राजा सनघकीभी तलाश में शिद्दत पैदा करदी क्योंकि वो 2 दिन तक अपने घर में पुलिस की जानिब से नज़रबंद किए जाने के बाद अचानक ग़ायब होगया और ये मालूम हुआ है कि राजा सिंह तुलजा पुर महाराष्ट्रा केलिए अचानक रवाना होगया । ज़राए ने बताया कि अश्रार ने शहर में फ़िर्कावाराना कशीदगी पैदा करने केलिए ये वारदातें अंजाम दी हैं औरवह इन हमलों के ज़रीया ये बताना चाहते थे कि ईदिलअज़हा के मौक़ा पर शहर में बड़े जानवरों का कारोबार और उन की क़ुर्बानी पर पुलिस ख़ामोश तमाशाई बनी रही ।

इतना ही नहीं हिन्दू बुनियाद पसंद तंज़ीमें इस बात पर भी नाराज़ हैं कि हैदराबाद पुलिस ने क्रिस्चन मिशनरी के एक मज़हबी इजतिमा के इनइक़ाद की इजाज़त दी और इस जलसा में अमरीका के मशहूर अमरीकी एवनजीलस (मबलग़ ) फ्रैंकलिन ग्राहम भी शरीक थे ।तहक़ीक़ाती एजैंसीयों ने हिरासत में मौजूद अश्रार के मोबाईल फ़ोन के रेकॉर्ड्स भी हासिल किए हैं और उन रिकार्ड की मदद से मुस्लिम नौजवानों पर हमलों की साज़िश के पहलू को देखा जा रहा है ।

क़ब्ल अज़ीं कमिशनर पुलिस हैदराबाद मिस्टर ए के ख़ान ने काच्चि गौड़ा में वाक़्य एक ख़ानगी हॉस्पिटल पहुंच कर अश्रार के हमला में ज़ख़मी नौजवानों उमर फ़ारूक़ अबदुलकरीम की इयादत की और इस मौक़ा पर मीडीया से बात करते हुए उन्हों ने कहा कि इन वारदातों में मुलव्विस अफ़राद को बख्शा नहीं जाएगा और उन के ख़िलाफ़ सख़्त से सख़्त कार्रवाई की जाएगी क्योंकि एक मुनज़्ज़म साज़िश के तेहत शहर के पुरअमन माहौल को सुबू ताज करने की बड़े पैमाने पर कोशिश की गई है ।

उन्हों ने ज़ख़मी नौजवानों के अफ़राद ख़ानदान को ये तीक़न दिया कि बहुत जल्द इन वारदातों में मुलव्विस अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया जाएगा और उन के ख़िलाफ़ क़वानीन की सख़्त दफ़आत के तेहत कार्रवाई की जाएगी ।