मुहब्बत-ओ-भाई चारगी के फ़रोग़ में तंज़ीम हमारा हिंदुस्तान का अहम रोल

तंज़ीम हमारा हिंदुस्तान की तरफ से ईद मिलाप तक़रीब का इनइक़ाद अमल में आया। जिस में शहर के मुअज़्ज़िज़ शख्सियतें शिरकत कीं।

इस तक़रीब को आरोही ब्लड बैंक , आकार आशा की मदद से होटल ताज कृष्णा में मुनाक़िद किया गया। तक़रीब का आग़ाज़ ख़लील के ख़िताब से हुआ जिन्होंने तंज़ीम हमारा हिंदुस्तान की तरफ से मुनाक़िदा ईद मिलाप तक़रीब से मुताल्लिक़ मालूमात से वाक़िफ़ करवाया।

उन्होंने कहा कि इस तक़रीब के इनइक़ाद का मक़सद मुहब्बत-ओ-भाई चारगी के जज़बा को आम करना है। इस मौके पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद अली ने शिरकत की और उन्होंने बताया कि तंज़ीम हमारा हिंदुस्तान की तरफ से पिछ्ले दो साल से ईद मिलाप तक़रीब का इनइक़ाद अमल में आरहा है जिस के बाइस अवामी भाई चारगी का पयाम आम करना मददगार साबित होरहा है।

अमरीकी कौंसिल जनरल हैदराबाद माईकल सी मोलीनस ने ख़िताब करते हुए कहा कि उन्हें इस तक़रीब में शिरकत करने पर बेइंतिहा ख़ुशी महसूस हुई है चूँकि इस तक़रीब में बिला लिहाज़ मज़हब-ओ-मिल्लत के अफ़राद इस में शामिल हैं और भाई चारगी के पयाम को आम करने के लिए पुरज़ोर जद्द-ओ-जहद कररहे हैं।

ब्रिटिश डिप्टी हाई कमिशनर एंड्रयू माईक एलेस्टर ने भी अपने पयाम में बताया कि शहरे हैदराबाद में ईद मिलाप तक़रीब में शिरकत करने पर उन्हें बेइंतिहा ख़ुशी हुई और हमारा हिंदुस्तान की तरफ से मुहब्बत के पयाम को आम करने के लिए की जा रही कोशिशों की सताइश की।

इस तक़रीब में इन्क़िलाबी गुलूकार ग़दर ने रमज़ान उल-मुबारक और ईद से मुताल्लिक़ अपने ख़्यालात का इज़हार करते हुए कहा कि वो बचपन से ही इस ईद से मुतास्सिर हैं। चूँकि मुस्लमान भाई एक माह तक रोज़े रखने के बाद ईद-उल-फ़ित्र मनाते हैं।

उन्होंने अपने बचपन की यादें ताज़ा करते हुए चंद नाअत के अशआर भी सुनाए। तक़रीब ईद मिलाप के आग़ाज़ के बाद ही मशहूर गुलूकारा ने सूफियाना कलाम सुनाया जिस में हमद बारी ताआला और शान रसालत(स०) में नाअत सुनाई।

इस तक़रीब में तंज़ीम हमारा हिंदुस्तान के सर पुरसतान ज़हीरुद्दीन अली ख़ान मैनेजिंग एडीटर सियासत , ख़लीक़ उलरहमन कोऑर्डिनेटर नेशनल माइनॉरिटी कांग्रेस, ख़लील और दुसरे मौजूद थे।

इस तक़रीब में डायरेक्टर जनरल एन्टी करप्शन ब्यूरो ए के ख़ान , कमिशनर पुलिस हैदराबाद एम महेंद्र रेड्डी , डायरेक्टर जनरल जेलस तेलंगाना वि के सिंह , डायरेक्टर वीजीलेंस एनफोर्समेंट अमीत गर्ग , डायरेक्टर इत्तेलाआत-ओ-ताअलुकात-ए-आमा चनदरावदन आई ए ऐस , साबिक़ रुकन पार्लियामेंट सर्वे सत्यनाराय‌ना , सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी पोन्नाला लक्ष्मय्या , रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल फ़ारूक़ हुसैन ,ग़ियासुद्दीन बाबू ख़ान , अहमद आलम ख़ान ,वेद कुमार , ख़ालिद रसूल ख़ान और दुसरें ने शिरकत की।