मुहाजिरीन की हिमायत में जर्मन शहरी सड़कों पर

जर्मनी में मेयर की पोज़ीशन के लिए खड़ी होने वाली एक उम्मीदवार को नसल परस्त और सियासी तर्ज़ के हमले में ज़ख़्मी कर दिए जाने के बाद बर्लिन में हज़ारहा लोगों ने हाथों में मोमबत्तियां उठाए ग़ैर मुल्कीयों के ख़ौफ़ की मुख़ालिफ़त में एहतेजाज किया।

जर्मन दारुल हुकूमत बर्लिन में हफ़्ते सतरह अक्तूबर की रात तक़रीबन सात से आठ हज़ार अफ़राद ने मोमबत्तियां, लाइटर्स और टोर्च उठा कर अपने एहतेजाज का इज़हार किया। ये अफ़राद मुहाजिरीन के हक़ में और मुल्क में पाई जाने वाली अजनबियों से नफ़रत की लहर के ख़िलाफ़ आवाज़ उठा रहे थे।

इस रैली को मुतअद्दिद इदारों, सियासी जमातों, यूनीयन्स और एसोसीएशन की हिमायत हासिल थी। इसी तर्ज़ की एक रैली जर्मन शहर कोलोन में भी निकाली गई, जहां गुज़िश्ता रोज़ मेयर के इंतिख़ाब के लिए जारी इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान एक ख़ातून उम्मीदवार को ज़ख़्मी कर दिया गया था।

चांसलर एंजिला मीरकल की बरसरे इक्तेदार क्रिस्चन डैमोक्रेट्स यूनीयन से क़रीबी ताल्लुक़ात रखने वाली आज़ाद उम्मीदवार हेनरीटेरीकर पर एक हमला आवर ने चाक़ू से धावा बोल दिया, जिसके नतीजे में उनकी गर्दन में शदीद ज़ख़्म आए। रीकर की हालत अब इतमीनान बख़्श बताई जा रही है।