मुख़ालिफ़ जमातों के क़ाइदीन को वरग़लाने का चीफ़ मिनिस्टर पर इल्ज़ाम

ज़िला सदर कांग्रेस पार्टी ताहिर बिन हमदान ने सदर नशीन डिस्ट्रिक्ट कॉपरेटिव बैंक ज़िला निज़ामबाद गंगा धर राव‌ पटवारी की तरफ़ से जुमा के रोज़ अचानक कांग्रेस पार्टी को ख़ैराबाद करते हुए बरसर-ए-इक्तदार टी आर एस पार्टी में शामिल होजाने के फ़ैसले पर यहां बोधन में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस में अपने रधे अमल का इज़हार करते हुए कहा कि के चन्द्रशेखर राव‌ हिज़्ब-ए-मुखालिफ़ सियासी जमातों के मुंतख़ब क़ाइदीन को अपनी सियासी जमात टी आर एस में शामिल करते हुए अवामी मुंतख़ब नुमाइंदों को अवाम से ग़द्दारी करने का दरस दे रहे हैं।

ताहिर ने कहा कि जमहूरी निज़ाम हुकूमत में राय दहिंदगान से लेकर क़ाइदीन को तक अपनी ज़ाती राय रखने का हक़ हासिल है। उन्होंने कहा कि अगर गंगाधर राव‌ कांग्रेस पार्टी को छोड़ना चाहते थे तो वो पहले कांग्रेस पार्टी की तरफ़ से उन्हें दिए गए इक़तिदार पर डी सी सी बी चैरमैन की नशिस्त से मुस्ताफ़ी होजाना चाहीए था।

ताहिर ने कहा कि नई रियासत तेलंगाना में कांग्रेस पार्टी के डी सी सी बी चैरमैनों को अक्सरीयत हासिल है और मुजव्वज़ा ए पी सी ए बी चुनाव में कांग्रेस पार्टी के सदर नशीन का चुनाव यक़ीनी है।

टी आर एस पार्टी कांग्रेस के सदर की तादाद कम करने मुंतख़ब डी सी सी बी चैरमैन को दौलत-ओ-इक़तिदार का लालच दे रही है। ताहिर ने कहा कि गंगाधर राव‌ ने अपने फ़ैसले पर नज़र-ए-सानी करते हुए वापिस कांग्रेस पार्टी में शामिल होजाने की ख़ाहिश की।

इस प्रेस कांफ्रेंस से ज़िला जनरल सेक्रेटरी तिरूपति रेड्डी चैरमैन निज़ामबाद मार्किट कमेटी राजा रेड्डी ने भी मुख़ातिब किया। इस

प्रेस कांफ्रेंस में सदर टाउन कांग्रेस गंगा प्रसाद गणपत रेड्डी, शेख़ मुही उद्दीन पाशाह, सत्यम दामोदर रेड्डी, एन रंगारेड्डी‍ ओ‍ दुसरे पार्टी क़ाइदीन मौजूद थे।