मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ गिरफ़्तारीयों की खाप पंचायत की मुख़ालिफ़त

ज़िला मुज़फ़्फ़र नगर के एक देहात की खाप पंचायत ने फ़ैसला किया है कि वो पुलिस को गुज़िश्ता साल के फ़सादात‌ के दौरान इजतिमाई इस्मत रेज़ि के वाक़ियात में मुलव्विस अफ़राद को गिरफ़्तार करने नहीं देगी।

ये फ़ैसला घाट वाला काउंसल बराए फ़ो गाना देहात की खाप पंचायत के एक इजलास में किया गया जिस में हरियाणा के खाप पंचायत के सरपंच चौधरी बलजीत सिंह भी शरीक थे। पंचायत ने फ़ैसला किया है कि मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार करने की इजाज़त नहीं दी जाएगी।

घाट वाला काउंसल के सरबराह हरिकिशन सिंह मलिक‌ ने एलान किया कि तमाम खाप काउंस‌लों के सरबराहों का एक इजलास 9 फरव‌री को देहात में तल्ब किया जाएगा ताकि इस मसले पर मज़ीद ग़ौर किया जा सके। हुकूमत यूपी की तशकील करदा एस आई टी गुज़िश्ता साल के मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ की तफ़तीश के लिए क़ायम की गई है।

इस ने 5 इजतिमाई इस्मत रेज़ि वाक़ियात में मुलवव्विस 22 मुल्ज़िमीन की एक फ़हरिस्त मुक़ामी पुलिस को रवाना करते हुए उन्हें गिरफ़्तार करने की हिदायत दी है। 24 जनवरी को एक मुल्ज़िम वेदपाल की गिरफ़्तारी पर मुक़ामी अफ़राद और खाप पंचायत के अरकान ने एहतेजाज किया था। पुलिस को बरहम मुक़ामी अफ़राद का सामना करना पड़ा जबकि वो मुल्ज़िम को गिरफ़्तार करने पहूँची थी।