मुफ़्ती सईद की 25 रुकनी काबीना में बी जे पी के 12 चेहरे

नई दिल्ली

पी डी पी के सरपरस्त मुफ़्ती मुहम्मद सईद जम्मू-ओ-कश्मीर में 25 रुकनी काबीना की क़ियादत करेंगे जिस का निस्फ़ हिस्सा बी जे पी से रहेगा, और इतवार को जम्मू में हलफ़ बर्दारी तक़रीब में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी शिरकत करेंगे। अब जबकि मुतनाज़ा मसाइल जैसे आर्टीकल और अफ़सपा पर इख़तेलाफ़ात की यकसूई कर लेने के बाद पी डी पी ।

बी जे पी मामलत तए होगई, 79 साला सईद ने जिन्हें बहैसियत चीफ़ मिनिस्टर हलफ़ दिलाया जाएगा, आज वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात की, जिस के साथ दोनों पार्टीयों के दरमियान तशकील हुकूमत पर दो माह तवील सख़्त मुज़ाकरात मंतक़ी अंजाम को पहुंचे। ज़राए के मुताबिक़ सईद 25 रुकनी काबीना की क़ियादत करेंगे जिस में 12 बी जे पी एम एल अज़ बिशमोल डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर रहेंगे।

ये पहली बार है कि बी जे पी इस रियासत में हुकूमत में आरही है। पी डी पी के आला मुज़ाकरात कार हसीब द्राबू के हमराह सईद की मोदी के साथ तक़रीबन घंटा तवील मीटिंग हुई जिस के दौरान उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म को जम्मू में एक‌ मार्च को हलफ़ बर्दारी तक़रीब में शिरकत के लिए मदऊ किया। मोदी और सईद मुस्कुराहट बिखेरते रहे , वो गले मिले और तस्वीरकशी का मौक़ा दिए।