में बिलकुल ठीक हूँ जैसी रायडर

वेलिंगटन 1 अप्रैल : क्राइस्ट चर्च के एक बार के बाहर झगड़े में शदीद ज़ख़मी होजाने के तीन दिन बाद न्यूज़ीलैंड के क्रिकेटर जैसी रायडर को अब आई सी यू से बाहर लादिया गया है । रायडर ने अपने चाहने वालों और मद्दाहों से कहा कि वो अब ठीक हैं ।

इस झगड़े में रायडर के सर और फेफड़ों में शदीद ज़ख़म आए थे । न्यूज़ीलैंड क्रिकेट एसोसेएश‌ण की जानिब से जारी बयान में रायडर ने कहा कि वो हर एक को ये यकीन‌ देना चाहते हैं कि वो आज बहुत अच्छा महसूस कर रहे हैं लेकिन यक़ीनी तौर पर उन्हें थकन है ।

उन्होंने कहा कि मद्दाहों ने उन्हें जो पैगामात रवाना किए थे वो उन्हें पढ़ रहे हैं और इस पर हर एक से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं । उन्होंने कहा कि दवाख़ाना में क़ियाम के दौरान अवाम का रद्द-ए-अमल बहुत अच्छा रहा है वो हर एक से और ख़ुद अपने दोस्तों और अफ़राद ख़ानदान से भी इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं ।

रायडर के मैनेजर आरोन कली ने कहा कि केवी बल्लेबाज़ को होसकता है कि फ़ौरी तौर पर मज़ीद किसी तरह के ब्यानात जारी करने की सहूलत ना मिल सके कियो की उनका वो सिर्फ़ अपनी सेहतयाबी पर तवज्जो मर्कूज़ करना चाहते हैं ।

उन्होंने कहा कि अब जबकि वो आई सी यू से बाहर आगए हैं और हम फ़ौरी तौर पर मीडया को मज़ीद तफ़सीलात से आगाह करने का कोई मंसूबा नहीं रखते कियो कि उनका अब जैसी रायडर के लिए वक़्त है कि वो सिर्फ़ और सिर्फ़ अपनी सेहतयाबी पर तवज्जो मर्कूज़ करें और मुकम्मल सेहतयाब हो सकें।

उन्होंने कहा कि जैसी रायडर से अभी तक पुलिस ने बात चीत नहीं की है और ना ही बल्लेबाज़ को इस हमला के ताल्लुक़ से कुछ याद है । 28 साला जैसी रायडर को जुमेरात को तशवीशनाक हालत में दवाख़ाना से रुजू किया गया था । वो कल कोमा से बाहर आए थे और वो मस्नूई आला तनफ़्फ़ुस के बगैर सांस ले रहे हैं ।