मेट्रो ट्रेन पराजेकट के डिज़ाइन में तबदीली का मुतालिबा

हैदराबाद। 27 जनवरी, ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना सयासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने मेट्रो ट्रेन पराजेकट के डिज़ाइन में तबदीली का मुतालिबा करते हुए कहा कि मौजूदा नक़्शा से शहर के अवाम के साथ साथ तारीख़ी इमारतें भी मुतास्सिर होरही हैं। सदर नशीन तेलंगाना पोलटीकल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनडा राम ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान बताया कि मौजूदा नक़्शा के मुताबिक़ काम के आग़ाज़ की सूरत में कई तारीख़ी इमारतों को नुक़्सान पहुंचेगा जो कि तेलंगाना का विरसा हैं।

उन्हों ने बताया कि जो नक़्शा तैय्यार किया गया है इस से बेशतर पुराने शहर की इमारतें और मकानात मुतास्सिर होने वाले हैं जो कि हुकूमत की ग़ैर मंसूबा बंद हिक्मत-ए-अमली के सबब हो रहा है। प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने बताया कि रियास्ती हुकूमत अगर मेट्रो रेल मुआमला में मंसूबा बंद तरीका-ए-कार इख़तियार करती है तो ऐसी सूरत में किसी को भी मुतास्सिर किए बगै़र पराजेकट की तकमील अमल में लाई जा सकती है जिस तरह नई दिल्ली में पराजेकट पाया-ए-तकमील को पहुंचा है।

प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने बताया कि हुकूमत की जानिब से नक़्शा में तबदीली ना किए जाने की सूरत में तेलंगाना पोलटीकल जवाइंट ऐक्शण कमेटी बड़े पैमाने पर एहतिजाज मुनज़्ज़म करेगी। उन्हों ने बताया कि हुकूमत को मंसूबा में तबदीली ना करने पर सख़्त अवामी रद्द-ए-अमल का सामना करना पड़ेगा। उन्हों ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो रोज़ी रोटी केलिए परेशान हाल अवाम की ज़िंदगीयों से खिलवाड़ कररही है।

प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने बताया कि 7 जनवरी को जय ए सी की जानिब से सरकारी मुलाज़मीन से मुशावरत करते हुए आइन्दा की हिक्मत-ए-अमली तैय्यार की जाएगी जबकि 30 जनवरी को एहितजाजी धरना ज़िला कलक्टर दफ़ातिर पर मुनाक़िद करते हुए तेलंगाना इलाक़े में सरकारी मुलाज़मीन के साथ जारी हरासानी को रोकने का मुतालिबा किया जाएगा।