मेदक मैं अराज़ी की यकसूई के इक़दामात

गजवेल, २७ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) ज़िला मेदक में मौजूद मुतनाज़ा आराज़ीयात की यकसूई के लिए देही इलाक़ों में मुताल्लिक़ा रीवेन्यू ओहदेदार, रेवेन्यू सदसओं का इनइक़ाद अमल में लाते हुए मुतनाज़ा ज़मीनात के मसला की यकसूई के इक़दामात कररहे हैं।

इस बात का इन्किशाफ़ जवाइंट कलेक्टर ज़िला मेदक मिस्टर शर्त ने आज तो गट्टा मंडल मुस्तक़र में मुनाक़िद किए गये। रीवेन्यू सदसो मैं रुकन असैंबली दोबाक सत्यम रेड्डी के इलावा आर डी ओ सदी पेट नखीला के हमराह शिरकत करते हुए किया। मिस्टर शर्त ने कहा कि ज़िला मेदक फ़िलहाल इन जारीया रेवेन्यू सदसओं के ज़रीया 2 लाख 90 हज़ार मुतनाज़ा आराज़ीयात की मुताल्लिक़ा ओहदेदारों ने शनाख़्त की है, जिस में एक लाख 20 हज़ार (एसटी, एससी) तबक़ात के इलावा (बी सी और छोटे किसानों के इलावा औसत दर्जा के किसानों के मसाइल की निशानदेही की गई है।

उन्होंने कहा कि इन किसानों के मसाइल की यकसूई केलिए हुकूमत की जानिब से क़ानून के मुताबिक़ यकसूई की जाएगी। क़ब्लअज़ीं रुकन असैंबली दोबाक सत्यम रेड्डी ने इस सदसो से मुख़ातब होकर कहा कि हुकूमत की जानिब से अवामी फ़लाही इस्कीमात से इस्तेफ़ादा करने अवाम बिलख़सूस किसानों को शऊर बेदार करवाया और उन इस्कीमात से मुस्तफ़ीद होने का मश्वरा दिया।

इस प्रोग्राम में तो गट्टा तहसीलदार रैन बारगबरी , डिप्टी तहसीलदार सुब्बा राव के मुताल्लिक़ा रेवेन्यू ओहदेदार और देही अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी।