मेरा सही इस्तिमाल नहीं किया गया:शुऐब मलिक

पाकिस्तान के साबिक़ कप्तान और टेस्ट ऑल राउंडर शुऐब मलिक ने शिकवा किया है कि पाकिस्तान के लिए खेलते हुए मुझे दरुस्त तरीक़े से इस्तिमाल नहीं किया गया। हफ़ीज़ कहते हैं कि मैं उनकी मर्ज़ी के ख़िलाफ़ टी टी0 वर्ल्ड कप के लिए पाकिस्तान टीम में शामिल किया गया था मैं वक़्त आने पर हफ़ीज़ को मुनासिब जवाब दूंगा।

इस वक़्त मैं टीम से बाहर रह कर ख़ुश हूँ। पाकिस्तान के लिए टी 20 में मुझे बौलिंग नहीं दी गई और आठवें नंबर से ले हर नंबर पर बैटिंग कराई गई। सेंट्रल कंट्रैक्ट ना मिलने पर मायूस हूँ लेकिन इस वक़्त मैं पाकिस्तान के लिए खेल कर लुत्फ़ अंदोज़ नहीं होरहा हूँ। मलिक ने कहा कि पाकिस्तान क्रिकेट टीम में ना खेलने का अफ़सोस ज़रूर है लेकिन इस वक़्त में इंगलैंड में सात टी 20 मैच खेलने आया हुआ हूँ।

अपनी क्रिकेट से लुत्फ़ अंदोज़ होरहा हूँ। सेंट्रल कंट्रैक्ट ना होने की वजह से मुझे पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड से बा आसानी एन ओ सी मिल जाएगी। मेरी तमाम तर तवज्जो ग़ैर मल्की लेग्स पर है। मेरा पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड को मश्वरा है कि वो ग़ैर मुल्की लेग्स में पाकिस्तानी खिलाड़ियों को शिरकत की इजाज़त दी जाये। मुझे सब का तआवुन हासिल होरहा है और टीम इंतिज़ामिया मेरी कारकर्दगी से ख़ुश है।