मैं अव्वल दर्जे का लीडर बन जाऊंगा: मत्थालिक

सिरी राम सैना सरबराह प्रमोद मत्थालिक ने आज एक अहम बयान देते हुए कहा कि वो बी जे पी में शामिल‌ होनेे के बारे में ग़ौर-ओ-ख़ौज़ कर रहे हैं जहां से उन्हें रियासत कर्नाटक में शामिल होने के कुछ ही घंटों बाद ख़ारिज कर दिया गया था।

मौज़ा रामनाथी में ऑल इंडिया हिंदू कंवेनशन के मौक़ा पर शामिल‌ के बाद मीडिया से बात करते हुए मत्थालिक ने कहा कि वो वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करते हुए वज़ाहत करेंगे कि किस तरह कर्नाटक के कुछ बी जे पी वर्कर्स ने उनके (मत्थालक) मुताल्लिक़ गलतफहमियां पैदा कीं।

मुझे मोदी पर पूरी एतिमाद है। वो एक अच्छे क़ाइद हैं और मुल्क को तरक़्क़ी की राह पर लेजाएंगे लिहाज़ा मैं बी जे पी में शामिल होना चाहता हूँ। यहां इस बात का तज़किरा दिलचस्प होगा कि 61 साला मत्थालक 2009 में उस वक़्त शह सुर्खियों में आए थे जब उनकी तंज़ीम सिरी राम सैना ने मंगलोर के शराबखानों में जाने वाले अफ़राद पर हमले किए थे।

मत्थालिक ने कहा कि इस वाक़िया के लिए उन्होंने अवाम से माज़रत ख़्वाही करली है क्योंकि जिस तरह हम ने मुख़ालिफ़त की वो सरासर ग़लत तरीक़ा था। उन्होंने कर्नाटक के बाज़ बी जे पी क़ाइदीन पर इल्ज़ाम लगाया कि वो लोग पार्टी से उन्हें (मत्थालक) ख़ारिज किए जाने के ज़िम्मेदार हैं जबकि उनकी शमूलियत लोक सभा इंतिख़ाबात से सिर्फ़ एक माह क़बल यानी मार्च 2014 में हुई थी।

कर्नाटक के बी जे पी लीडरों ने उनके ख़िलाफ़ हाईकमान को ग़लत मालूमात फ़राहम की थीं। उन्हें ये ख़दशा था कि अगर मैं पार्टी में शामिल होगया तो तरक़्क़ी करते करते दर्जा अव्वल का लीडर बन जाऊंगा जैसे मोदी जी बन चुके हैं। सदर बी जे पी राज नाथ सिंह को मेरे बारे में कोई मालूमात नहीं है।

उन्हें जो भी ग़लत मालूमात फ़राहम की गईं उस की बुनियाद पर उन्होंने मेरे ख़िलाफ़ फ़ैसला किया। मत्थालक ने कहा कि उनकी मुहिम मनश्शियात, पब और सैक्स माफ़िया के ख़िलाफ़ है और सिरी राम सैना एक दो रियासतों में नहीं बल्कि 12 रियासतों में सरगर्म है और जल्द ही गोवा में भी अपनी एक शाख़ का शुरु करनेवाली है।