मैं बहुत जल्द पाकिस्तान वापिस आऊँगा: ज़रदारी

ईस्लामाबाद ११ दिसम्बर: (एजैंसीज़) सदर-ए-पाकिस्तान आसिफ़ अली ज़रदारी ने आज कहा कि वो मुकम्मल तौर पर सेहतयाब हैं और जल्द ही पाकिस्तान वापिस होंगी। टेलीविज़न के एक अंकुर जिस ने मिस्टर ज़रदारी से बात की थी, इन का हवाला देते हुए ये इत्तिला दी।

ज़रदारी ने ये भी कहा कि पाकिस्तान में मौजूद उन के दुश्मन ये नहीं चाहती, कि वो पाकिस्तान वापिस आएं। इन का ख़्याल है कि मैं मुल्क छोड़कर फ़रार हो गया हूँ लेकिन फ़रार होना फ़ित्रत के मुग़ाइर है और ये कोई मुतबादिल भी नहीं है। मैं पाकिस्तान मरते दम तक नहीं छोड़ सकता, मैं यहीं पैदा हुआ और यहीं मरना चाहता हूँ। इंशाअल्लाह में जल्द ही पाकिस्तान लौटूँगा जिस से मेरे दुश्मन ज़रूर मायूस होंगे।

याद रहे कि आसिफ़ अली ज़रदारी के बारे में ये कहा जा रहा था कि इन के ऊपर फ़ालिज का हमला हुआ है जिस ने उन के चेहरे को जुज़वी तौर पर मफ़लूज करदिया था जबकि उन के दिमाग़ में ख़ून रिसने का भी डॉक्टर्स ने तौसीक़ की है।

मीडीया रिपोर्टस के मुताबिक़ वो मज़ीद दो हफ़्तों तक दुबई में ही रहेंगे और अगर ईलाज की ज़ाइद ज़रूरत पेश आई तो वो लंदन भी जा सकते हैं। ज़रदारी के इस तरह अचानक पाकिस्तान से चले जाने पर बाज़ार गर्म होगया था कि इन की सेहत बेहद ख़राब है और पाकिस्तान में फ़ौजी बग़ावत होने वाली है जिस की पाकिस्तान के इलावा अमरीका ने भी तरदीद की है।

दूसरी तरफ़ मिस्टर हामिद मीर ने पी टी वी को बताया कि उन्होंने मिस्टर ज़रदारी से जुमा के रोज़ तफ़सीली बातचीत की है यहां मिस्टर ज़रदारी ने बताया कि इन की सेहत के मुताल्लिक़ की जाने वाली ज़रूरत से ज़्यादा क़ियास आराईयां बेबुनियाद हैं। फ़िलहाल डॉक्टर्स ने ज़रदारी को आराम करने का मश्वरा दिया।